Współpraca z influencerami, relacje personelu z najmłodszym gościem, hotel rodzinny – szyld marketingowy czy strategia – to tylko niektóre tematy zaplanowanej na kwiecień konferencji Dziecko w Hotelu. Prelegentami wydarzenia będą eksperci z branży, praktycy z doświadczeniem oraz znani rodzice tacy jak Katarzyna Cichopek, Marcin Mroczek czy Magda Steczkowska.
I edycja konferencji Dziecko w Hotelu odbędzie 28 kwietnia 2020 roku w Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** – obiekcie znanym z otwartego nastawienia na rodziny z dziećmi. Celem organizatorów jest promowanie prorodzinnych rozwiązań oraz integracja środowiska hotelarskiego. Uczestnicy wydarzenia będą mieć okazję do zdobycia wiedzy, nawiązania kontaktów oraz podejrzenia rozwiązań wprowadzonych w Bacówce z myślą o najmłodszych gościach.
– Chociaż w polskim hotelarstwie rośnie pozytywny trend na prorodzinność, to wciąż wiele obiektów traktuje hasło „przyjazny rodzinie” raczej jako chwyt marketingowy, niż rzeczywistą strategię. Przed nami, hotelarzami, wciąż pozostaje wiele do zrobienia w tym zakresie, a konferencja Dziecko w Hotelu to krok w kierunku uświadamiania hotelarzy – mówi Joanna Preisner, pomysłodawczyni konferencji, właścicielka Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** oraz autorka bloga Mama Hotelarz.
Strategia podstawą sukcesu
Jak przekonują organizatorzy, kluczem do sukcesu każdego obiektu hotelowego jest przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia. Właśnie dlatego kwestię tę poruszy pierwsza prelekcja konferencji Dziecko w Hotelu, z której uczestnicy dowiedzą się m.in. jak właściwie przeprowadzić analizę hotelu, w którą stronę skierować działania oraz co pomoże nam konsekwentnie kreować wizerunek naszego obiektu.
To ze strategii wynikają również kolejno wdrażane rozwiązania oraz komunikaty marketingowe. W przypadku obiektów nastawionych na prorodzinność będą to kreatywne pomysły ułatwiające funkcjonowanie rodzicom i ich dzieciom oraz ciekawe atrakcje dostosowane do potrzeb gości w różnym wieku. W ramach wydarzenia omówione zostaną konkretne przykłady oraz metody przygotowywania optymalnej finansowo oraz sprzedażowo oferty.
Podczas konferencji poruszone zostaną również m.in. kwestie najnowszych trendów w marketingu. Nie zabraknie informacji dotyczących współpracy z influencerami, wyglądu i projektu strony internetowej hotelu oraz najważniejszych narzędzi pozwalających na skuteczną promocję obiektu. Na wszystkich uczestników czekają więc gotowe do wdrożenia pomysły, kompleksowe informacje oraz cała masa inspiracji.
Jest to pierwsza konferencja, która w pełni poświęcona będzie tematyce przyjmowania i dbania o najmłodszych gości obiektów turystycznych. Do udziału zaproszeni zostali eksperci z branży, a w panelach dyskusyjnych wezmą udział znani rodzice, który najpełniej opowiedzą o oczekiwaniach wobec hotelu wyjeżdżając z dzieckiem. Z kolei mamy-influencerki podyskutują na temat współpracy z obiektami hotelowymi.
Szczegółowy harmonogram już wkrótce będzie można znaleźć na stronie hotelkids.pl. Dodatkowe informacje zdobyć można pod numerem 731 009 240 lub adresem e-mail: [email protected].