[Gastro Meeting] Wiosenna edycja konferencji pod hasłem All About Chefs już za nami!

0
1291

Siódma edycja branżowej konferencji biznesowej Gastro Meeting za nami.  Ponad 300 słuchaczy części merytorycznej, 150 uczestników warsztatów, 9 prezentacji, 5 paneli dyskusyjnych, 25 szefów kuchni, mistrzów cukiernictwa i ekspertów. Ponad 1000 spotkań w części Business Speed Dating i ponad 30 dostawców produktów i usług. Było merytorycznie, praktycznie  i owocnie w kontakty biznesowe!

Wśród prelegentów można było  zobaczyć między innymi: Michała Doroszkiewicza, który rozpoczął konferencję tematem „Współdziałanie (funkcjonalność) deserów w karcie menu – trendy, sezonowość, organizacja pracy”. Kolejny prelegent poruszy temat w jaki sposób szef kuchni może być innowacyjny. Pierwszy blok konferencji zamknął panel „Mała miejscowość- wielka restauracja z pełną salą gości” – tu na scenie pojawił się Patryk Dziamski właściciel restauracji Aroma oraz Tomasz Furmański prowadzący restaurację Fratelli w Mielcu.

Drugi blok konferencji rozpoczął Rafał Skórski panelem „Budowa zespołu, który nie ma rotacji i ma osobowości. Kolejno zapraszamy na prezentację o znakowaniu opakowań na wynos. W tym bloku poruszymy również temat różnic pomiędzy zarządzaniem jednym lokalem a siecią. Na zakończenie tej części Jakub Malec opowiedział jak zarządzać kuchnią, aby zredukować ilość wyrzucanego jedzenia.

Blok trzeci otworzył Adam Chrząstowski prezentacją pt. „Etyka zawodu kucharza”. Następnie Małgorzata Michalska poprowadziła panel „Szkolenia praktyczne – schowaj ego szefa kuchni i zacznij się rozwijać”. Wraz z Małgorzatą Michalską dyskutowali Iwona Niemczewska i Paweł Doroszkiewicz. Kolejno Jarek Walczyk opowiedział o relacji szefa kuchni z zespołem restauracji przez pryzmat empatii i asertywności. Blok trzeci zamknie prezentacja Agaty Wojdy pt. „Równowaga – ile pracownik może dać pracodawcy i odwrotnie.

Blok czwarty, ostatni rozpoczął się panelem prowadzonym przez Iwonę Niemczewską pt. „Budowanie tożsamości szefa kuchni na tle całej kawiarni/cukierni przez udział w konkursach, promowanie miejsca, lojalność. Jak promować i inwestować w pracowników?”. Konferencję zakończył panel pt. „Plusy i minusy pracy w jednej firmie przez wiele lat. Odnalezienie swojego miejsca na ziemi – kiedy należałoby to zrobić?”. Spotkanie zakończył panel dyskusyjny pt. „Odnalezienie swojego miejsca na ziemi – kiedy należałoby to zrobić?” Dyskusję Adama Chrząstowskiego i Patryka Dziamskiego poprowadzł Rafał Krzycki.

Równolegle do prezentacji i paneli w salach Airport Hotel Okęcie odbyło się 16 warsztatów, które z edycji na edycję cieszą się coraz większą popularnością.

Dziękujemy prelegentom, panelistom i ekspertom. Dziękujemy Państwu za tak liczne przybycie i zaufanie. Do zobaczenia na jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.