Już dziś zapraszamy Państwa do rejestracji na 3 dniowe wydarzenie, które rozpocznie się 26 maja. W związku z sytuacją w kraju, aby dostosować się do panujących realiów i mimo wszystko przekazać uczestnikom wiedzę merytoryczną organizujemy konferencję w dostępnej w tej chwili formule – ONLINE.
Proponujemy zakup biletu w specjalnej cenie 199 zł, który jest dostępny do 30 kwietnia. To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji. Co bardzo ważne – poza edukacją, korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Bilety w cenie 199 zł będą dostępne tylko do 30 kwietnia. Od 1 maja cena wzrasta do 399 zł. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:
REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020
Po 3 dniach konferencji, dokładnie 29 maja (piątek) zapraszamy na podsumowanie spotkania i AFTER PARTY z zaproszonymi gośćmi!
Partnerem strategicznym konferencji Hotel Meeting Online jest firma BEST CS – dystrybutor profesjonalnych urządzeń gastronomicznych. Firma oferuje kompleksową obsługę branży HoReCa – od analizy potrzeb, przez dobór i montaż sprzętu, aż po serwis technologiczny i szkolenia.