Jedna z największych sieci hotelarskich na świecie, Hilton Worldwide rozpocznie niebawem wdrażanie we wszystkich swoich obiektach autorskiego programu mającego na celu zapewnienie najwyższych standardów czystości i dezynfekcji w dobie pandemii koronawirusa.
Amerykański gigant hotelarski jako pierwszy w branży zdecydował się na wprowadzenie jednolitego, rygorystycznego zestawu procedur dotyczących czystości poszczególnych pomieszczeń (pokoi, części wspólnych, restauracji i barów, ale także stref relaksu czy sal fitness) oraz bezpieczeństwa gości. Zakrojony na szeroką skalę program „Hilton CleanStay with Lysol Protection” to efekt współpracy z wieloma ekspertami, specjalistami i pracownikami naukowymi. Nad optymalizacją wszystkich procesów będą czuwać m.in. pracownicy komórki ds. kontroli i zapobiegania infekcjom z Mayo Clinic – amerykańskiej organizacji non-profit specjalizującej się w usługach dla sektora medycznego.
Zaangażowanie pokaźnej grupy biegłych ma na celu zapewnienie możliwie najwyższych standardów bezpieczeństwa dla wszystkich osób korzystających z oferty Hiltona w dobie pandemii COVID-19. Wiedza specjalistów z dziedzin medycznych i technicznych została wykorzystana do wdrożenia we wszystkich obiektach należących do spółki, którą zarządza Christopher J. Nassetta, sprawdzonych praktyk higienicznych stosowanych chociażby w szpitalach zakaźnych. Pionierski projekt obejmuje również zaawansowane szkolenia dla każdej grupy pracowników, restrykcyjny program zapewnienia jakości oraz wzajemną wymianę know-how. Wszystko to z wykorzystaniem najnowszych, wysoce zaawansowanych technologii.
„Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurach postępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi” – tłumaczy Nassetta, CEO Hilton Worldwide Holdings Inc.
Skalę całego przedsięwzięcia najlepiej oddają liczby – nowatorski system czystości i bezpieczeństwa ma zostać wprowadzony w ponad 6100 obiektach działających pod 18 markami w 119 krajach świata! Wcześniej, w celu podniesienia standardów higieny, w hotelach tej sieci zrezygnowano natomiast z wykorzystania licznych artykułów papierniczych, które zastąpiono urządzeniami elektronicznymi. Zwiększono także częstotliwość sprzątania pomieszczeń, zaś gościom umożliwiono całkowicie bezkontaktowe zameldowanie.