Jak okiełznać Google Analytics? Nowy poradnik video już w sprzedaży!

0
1583
Ania Amsolik, autorka bloga o marketingu i sprzedaży w hotelarstwie www.hotelike.pl, wypuściła właśnie na rynek kurs online „Google Analytics dla Hotelu”. Jak twierdzi autorka, działania marketingowe każdego obiektu powinny bazować właśnie na dogłębnej analizie hotelowych gości oraz użytkowników strony.

Do stworzenia kursu zainspirował Anię fakt, że hotelarze zupełnie nie korzystają z tej potężnej darmowej skarbnicy wiedzy o swoich gościach. Nie korzystają, gdyż zupełnie go nie znają. Nie wiedzą, w które miejsca tego narzędzia zaglądać oraz w jaki sposób je ustawić, aby działało w jak najlepszym interesie obiektu. Dodatkowym hamulcem blokującym chęć poznania Google Analytics są dla hotelarzy publikacje ekspertów w tej dziedzinie, które są pisane bardzo trudnym językiem, zniechęcającym do zaprzyjaźnienia się z tym narzędziem od Google.

Ania nie jest ekspertem w dziedzinie Google Analytics, jest hotelarzem marketingowcem, który nauczył się korzystać w pełni z tego narzędzia i zachęca innych hotelarzy do tego samego. Dane dostępne w Analytics pozwalają obiektom obniżać koszty marketingowe, ponieważ dowiadują się oni dokładnie, z jakich źródeł przychodzą do nich goście, którzy dokonują rezerwacji.

Wiedza w kursie Google Analytics dla Hotelu jest przekazana w sposób prosty i przyjazny. Zamiast słowem pisanym Ania posłużyła się techniką video, w której krok po kroku pokazuje na konkretnych przykładach, jak okiełznać Google Analytics oraz wykorzystać dane tam zawarte do docierania z reklamą do swoich gości precyzyjnie i tanio.

Kurs online „Google Analytics dla Hotelu” możesz zakupić pod tym adresem: http://utm.io/ub2jX.

Dla wszystkich czytelników HorecaBC zainteresowanych zakupem, Ania przygotowała niespodziankę w postaci kodu rabatowego na pierwsze dni. Kod „horecabc” obniża cenę kursu do 99 zł. i jest ważny jedynie do 18 maja 2018 roku! Zachęcamy do nabycia!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.