Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuują działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej w Polsce. W odpowiedzi na trudną sytuację, w jakiej znaleźli się klienci i partnerzy, firma uruchamia specjalny program Restart. W ramach projektu obecni oraz nowi klienci będą mogli otrzymać pakiet korzystnych warunków obejmujących wsparcie finansowe, marketingowe oraz merytoryczne.
– W naszej wieloletniej historii niejednokrotnie udowodniliśmy, że jesteśmy stabilnym partnerem dla naszych dostawców oraz klientów. Jesteśmy przekonani, że w trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się cała branża gastronomiczna, postawa właśnie takich firm jak nasza, będzie miała kluczowe znaczenie, dla tego jak szybko rynek odżyje. Efektem takiego podejścia jest wypracowana przez nas strategia, która ma na celu wsparcie naszych klientów poprzez zaproponowanie im preferencyjnych warunków współpracy – mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet.
Od 18 maja restauracje będą mogły wznowić działalność w lokalach zgodnie z wytycznymi GIS. W powrocie do nowej rzeczywistości i odbudowaniu stabilności finansowej klientów Transgourmet i Selgros ma pomóc szereg zaproponowanych rozwiązań. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.
Rozwój branży gastronomicznej jest ważną częścią działalności Transgourmet i Selgros Cash & Carry, która na co dzień współpracuje z największymi ekspertami z branży i najlepszymi szefami kuchni w Polsce i za granicą. Firma wspiera także szkoły gastronomiczne, inwestując w najmłodsze pokolenie przyszłych szefów kuchni i ekspertów gastronomii. Regularnie uczestniczy także w wydarzeniach branżowych.
– Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że wspieramy ich i stawiamy do dyspozycji całe nasze zasoby i infrastrukturę, tak aby zachować ciągłość dostaw produktów bezpiecznie i zawsze na czas. Nasi doradcy pozostają do dyspozycji i czekają w pełnej gotowości na kontakt każdego klienta – podsumowuje Marcin Dera.