Aviko uczestnikiem hotelowego BSD Online

0
1094

Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym w Polsce spotkaniu biznesowym relacji kupiec/dostawca w formie online. Letnia edycja wydarzenia wystartuje 28 lipca we wtorek i potrwa do środy. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Do uczestników wydarzenia dołączyła firma Aviko.

Aviko – firma, której początek sięga 1962 roku – jest obecnie jedną z czterech największych firm produkujących produkty ziemniaczane na świecie. Aviko  posiada  22% udział w Europie oraz 8% udział na rynku światowym. Firma wspierana finansowo przez holenderski koncern Royal Cosun, z rocznym obrotem 1.9 biliona euro,  nieustannie inwestuje w swój dalszy rozwój. Obecna pozycja rynkowa to efekt  wieloletniego doświadczenia, szerokiej wiedzy o produktach oraz usprawniania procesów logistycznych. Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym, jesteśmy w stanie dostarczyć szeroką gamę wysokiej jakości produktów ziemniaczanych; od frytek, specjalności ciętych i puree , poprzez placki i produkty schłodzone do przekąsek oraz gratinów.

Royal Cosun

Aviko jest częścią koncernu Royal Cosun – organizacji z ponad 100-letnim doświadczeniem w przetwórstwie produktów rolnych w produkty finalne i składniki spożywcze. Z takimi markami jak Suiker UnieVan Gilse  i Aviko, koncern ten jest obecny w przemyśle spożywczym, zarówno w gastronomii, jak i w kanale detalicznym.

Royal Cosun łącznie liczy około 10,000 członków /udziałowców i zatrudnia więcej niż 4,000 pracowników. Royal Cosun przywiązuje coraz większą rolę do Corporate Social Responsibility.

Każdy biznes powinien być oparty na mocnych fundamentach, które mają wpływ na jego dalszy rozwój i sukces. Postawiliśmy nacisk na 3 podstawowe filary: wzajemne inspirowanie się pomysłami, budowanie silnych i partnerskich więzi w biznesie oraz zrozumienie potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Podstawową wartością mającą wpływ na naszą działalność jest jednak konsument/ Gość restauracji – to on decyduje o sukcesie w gastronomii, zarówno naszego bezpośredniego klienta (restauracja), jak i naszym.

Przedstawicieli firm, które również chciałyby w ten sposób promować swoją markę, zachęcamy do kontaktu drogą mailową oraz poprzez formularz. To doskonała okazja, aby mimo skomplikowanej sytuacji spowodowanej koronawirusem podtrzymać, a nawet nawiązać nowe kontakty biznesowe. 

Patronat na wydarzeniem sprawuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.