Marka Ballantine’s wprowadza na polski rynek nowy wariant szkockiego trunku. Do rodziny produktów dołącza siedmioletnia whisky, dojrzewająca w dębowych beczkach po burbonie. Swój smak zawdzięcza połączeniu delikatności klasycznej whisky Ballantine’s ze słodkością wanilii, karmelu i toffi. Nowy Ballantine’s 7 jest już dostępny w sklepach sieci Żabka, a w najbliższym czasie trafi do innych sklepów na terenie całego kraju.
Smak Ballantine’s 7 to połączenie wyrazistej szkockiej whisky z aromatem słodyczy burbonu. Powstaje on podczas siedmioletniego procesu starzenia, w czasie którego wydobywa się charakterystyczny bogaty smak miodu oraz soczystych czerwonych jabłek, pochodzących z regionu Speyside. Następnie przez sześć miesięcy dojrzewa w beczkach po burbonie, co dodaje mu wyjątkowego aromatu – mieszanki nut delikatnej dymności, wanilii oraz karmelu. Tym sposobem Ballantine’s połączył bogactwa dwóch kultur tworzenia tego trunku: szkockiej i amerykańskiej.
– Jako leader rynku whisky w Polsce nie spoczywamy na laurach. Postanowiliśmy jako pierwsi na świecie wprowadzić produkt wyjątkowy, 7 letni… bo siedem to dla wielu z Nas liczba szczęśliwa ale również wyjątkowa- jak i nowy produkt w Naszym portfolio. Smakowo to nowość, która z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom szkockiej whisky i amerykańskiej whiskey – słodycz oraz delikatność tam wyczuwalna jest naprawdę imponująca. W tym segmencie to absolutny unikat – komentuje Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska.
Nowa whisky doskonale wpisuje się w historię marki Ballantine’s, której założyciel George Ballantine już w 1872 roku wyprodukował pierwszą siedmioletnią whisky, mimo, że w tamtych czasach nie było to popularne. Marka postanowiła odtworzyć tę wersję, oferując swoim amatorom klasyczne cechy whisky Ballantine’s, wzbogacone o nowe smaki i aromaty.