Hotel Crowne Plaza w Warszawie już otwarty

0
1355

Na warszawskiej Woli, nieopodal Ronda Daszyńskiego, otwarto niedawno pierwszy w Polsce hotel Crowne Plaza – The Warsaw HUB. To nowoczesny obiekt, położony w sercu stolicy.  Jego wnętrza są równie spektakularne, co bryła. Eklektyczne, nasycone i tętniące rytmem miasta. W wielu miejscach pojawiły się materiały hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych. Generalnym wykonawcą i deweloperem projektu jest Ghelamco Poland.

Nowoczesny, wielofunkcyjny HUB na warszawskiej Woli to miejsce, obok którego nie można przejść obojętnie. Dwa wieżowce połączone pomostem kryją w sobie centra konferencyjne, strefy relaksu, hotele i powierzchnie biurowe. Niedawno otwarto tu jeden ze znajdujących się w centrum hoteli: Crowne Plaza. Projekt jego wnętrz powierzono doświadczonej w podobnych realizacjach warszawskiej pracowni Tremend.

Uroki Wisły

Motywem przewodnim we wnętrzach Crowne Plaza jest Wisła, jej wyjątkowa dzika natura, słońce i piasek nadwiślańskich plaż. Szacunek do natury w realizacji przejawia się nie tylko w nawiązaniach do przyrody, ale także w świadomym doborze materiałów. W strefach wspólnych wykorzystano między innymi konglomerat kwarcowy Silestone, wyprodukowany przez firmę Cosentino. Filozofią tego producenta jest rozwój w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym, a jego materiały charakteryzują się wyjątkową twardością oraz odpornością na zużycie.

Zdecydowaliśmy się na wybór materiału Silestone, ponieważ po pierwsze zależy nam na współpracy z producentami, którzy szanują środowisko naturalne, a po drugie – materiał idealnie wpisał się w naszą koncepcję związaną z motywem przewodnim projektu. Jego przeżylenia przypominają kształtem rzekę, która znalazła się w centrum naszej realizacji” – wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.

W rytmie miasta

Części wspólne są odzwierciedleniem tętniącego życiem miasta. Są nasycone, pełne koloru i eklektyczne. Charakteryzuje je bogactwo materiałów wykończeniowych i wyjątkowa dbałość o detal – nie znajdziemy tu przypadkowych elementów dekoracyjnych. Zobaczymy za to pięknie wykończone bary – poczynając od spektakularnego baru przy lobby, wykończonego białym konglomeratem Silestone Calacatta Classic i „ukoronowanego” imponującym stelażem w kolorze miedzi, bary restauracyjne, a także Sky Bar na ostatnim piętrze hotelu. Tę luksusową przestrzeń dopełnia czarny, skrzący się bar wykończony materiałem Silestone Negro Stellar. Warto również zwrócić uwagę na meble – miękka skóra, przyjemne w dotyku tkaniny połączone z subtelnym rysunkiem trwałych i wytrzymałych stołów. Czerń konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal Noir wykorzystanych na blatach to połączenie idealne z ciepłym brązem siedzeń i odcieniem starego złota, widocznym na lampach i detalach mebli. Centrum konferencyjne zostało natomiast utrzymane w duchu lifestylowym. Przywodzi ono na myśl skojarzenia z nowoczesnym centrum dowodzenia, wypełnionym nowymi technologiami, a jednocześnie przytulnym.

„Tego typu projekty, gdzie produkty Cosentino stają się ważnym elementem kompozycji i odgrywają rolę w kreowaniu charakteru miejsca są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszy nas, że jakość i wzornictwo materiału Silestone zostały docenione i wykorzystane w tak wielu przestrzeniach. Mamy pewność, że będą cieszyć gości hotelu przez długi czas”– mówi Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.

Magia detali

We wnętrzach hotelu zastosowano materiały najwyższej jakości, tak by odzwierciedlić wielkomiejski charakter miejsca i wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości z całego świata. Designerskie oświetlenie, duża ilość naturalnej zieleni, starannie wybrane meble – wszystko to tworzy spójną, nowoczesną całość. Na uwagę zasługują również stoliki wykonane przez NAP z materiałów Cosentino. „Naszą przygodę z Cosentino rozpoczęliśmy od pięknej realizacji wyposażenia wnętrz hotelu Crowne Plaza. Byliśmy miło zaskoczeni zarówno jakością produktów, jak i komunikacją i serwisem firmy. Z pełnym przekonaniem będziemy stosować blaty Silestone i Dekton w kolejnych naszych projektach”– mówi Mikołaj Wielowiejski, Dyrektor Handlowy NAP.

Fot. i stylizacja: JAM Kolektyw

Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.