Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje wiosną. Już dziś zapraszamy do zapoznania się z programem i wyboru tematyki warsztatów. Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona.
Warsztaty ruszą w takcie wiosennej edycji konferencji. Trwają równolegle od godziny 10 godziny 13. Maksymalna ilość uczestników: 20 osób. Warsztaty są prowadzone na żywo z pełną interakcją, tzn. każdy uczestnik łączy się z trenerem i grupą z wykorzystaniem kamery i mikrofonu.
WARSZTAT 1 – Skuteczny menedżer horeca – Rafał Pasenik – Dyrektor ds.szkoleń w H&R System
Bycie liderem w zmieniających się okolicznościach to wyzwanie przed jakimi stawiani są menedżerowie w obecnych czasach.
Zespół potrzebuje lidera, który potrafi angażować innych do działania.
Podczas warsztatu poznasz jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających liderów w działaniu i pomagające pracownikom w zmniejszaniu projekcji.
Kluczowe tematy podczas warsztatu:
Budowanie zespołu nastawionego na współpracę
Budowanie prawidłowej komunikacji w zespole
Kontrakt z zespołem – Expose Szefa
Cele expose
Struktura expose
Przygotowanie i wygłoszenie expose
Określenie zachowań, które mają negatywny i pozytywny wpływ na zespół
Każdy uczestnik otrzyma work book z ćwiczeniami.
Podczas warsztatów będą burze mózgów, dyskusje i praca w grupach.
WARSZTAT 2 – Trening kreatywności dla hotelarzy – Arkadiusz Bednarski – Trener biznesu – Autor bestsellerów z zakresu sprzedaży
Wielu hotelarzy poszukuje sposobów na zwiększenie obłożenia hotelu poza sezonem.
Z pomocą może przyjść praktyczna znajomość technik i narzędzi kreatywnego myślenia, dzięki którym będą mogli szybciej i łatwej tworzyć nowe produkty, usługi oraz kompleksowe rozwiązania.
Dzięki temu:
- Twoja oferta stanie się bardziej atrakcyjna.
- Przyciągniesz większą liczbę gości i zwiększysz obłożenie.
- Zwiększysz przewagę konkurencyjną na rynku.
Podczas warsztatu uczestnicy będą mogli poznać oraz przećwiczyć wybrane techniki kreatywnego myślenia.
Program obejmuje następujące zagadnienia:
- Czym jest i jak przebiega proces kreacji.
- Redefinicja problemu wg formuł: WJSM i CJMZ.
- Heurystyczne generowanie pomysłów – tworzenie nowych produktów i rozwiązań.
- Elementy sprzedaży kreatywnej.
Każdy z uczestników warsztatu otrzyma w prezencie audiobook „140 sekretów Mistrza Sprzedaży” autorstwa Arkadiusza Bednarskiego.
Warsztat jest rekomendowany dla:
- Kadry zarządzającej
Działów sprzedaży i marketingu
WARSZTAT 3 – Aktywne budowanie ralacji – Eliza Kozica – Dyrektor ds.szkoleń w Idea Profit
W czasach VUCA relacje oparte na transakcjach, oczekiwanie na zapytanie oraz walka cenowa przestają działać.
Teraz świat należy do odważnych. Inicjatywa i znajomość klienta oraz analiza jego potrzeb to nasi sprzymierzeńcy w drodze do sukcesu.
Chcesz się dowiedzieć:
– jak szukać danych o kliencie i je wykorzystywać
– jak znajdować i wykorzystywać preteksty do rozmowy
– jak budować treść oferty na trudne czasy
WARSZTAT 4 – Analiza progu rentowności hotelu – Cezary Sarnecki i Jarosław Podniesiński – Partner at SECCO Hospitality Financial Management
Z tematyki tej uczestnicy warsztatów będą mogli dowiedzieć się:
· Jak zbudować dla własnego obiektu prosty model Break-Even Point (B-E P)?
· Dlaczego podział kosztów ze względu na ich zmienność jest istotny przy ograniczonym rynku i zasobach?
· W jaki sposób model B-E P wspiera podejmowanie decyzji operacyjnych managera? Co wnosi analiza what – if…?
· Jak znaleźć nowy punkt równowagi BE-P przy zmianie poziomu przychodów ze sprzedaży lub kosztów, jak interpretować tą zmianę?
WARSZTAT 5 – Skuteczna rozmowa rezerwacyjna w dobie COVID19 – Małgorzata Pioszyk – Trener, konsultant, wykładowca, ekspert sprzedaży i obsługi klienta, We Do. Hotels
Zakres:
Jak prowadzić rozmowę z Gościem, aby skończyła się rezerwacją
Odpowiadanie na obiekcje i techniki obrony ceny
Upsell podczas rozmowy rezerwacyjnej
Sesja pytań i odpowiedzi
Dla kogo:
Dla właścicieli i menedżerów hoteli i obiektów noclegów, którym zależy na zwiększaniu liczby rezerwacji bezpośrednich i podnoszeniu wartości pobytu Gościa w hotelu.
Dla pracowników recepcji i działów rezerwacji, którym zależy na zwiększaniu skuteczności sprzedaży i podnoszeniu efektywności.
WARSZTAT 6 – Jak podnieść jakość obsługi w hotelarstwie – Anna Możdżyńska – Trener branży HoReCa i sektora turystycznego
Warsztat dedykowany jest właścicielom oraz managerom hoteli i obiektów noclegowych, nie będących hotelami sieciowymi.
Zainspiruj się i zobacz jak inni odnależli się na rynku w ostatnich 6 miesiącach.
Będzie inspirująco i merytorycznie.
2-godzinny warsztat= 120 minut , które zmienią twoją perspektywę patrzenia na hotelarstwo!
WARSZTAT 7 – Revenue Management w Hotelarstwie. Jak skutecznie zwiększać zyski dzięki właściwej analizie danych – Tomasz Kałuża -Data Analyst, Excel Advanced User
Prezentacja będzie krótką zajawką tego, czego uczestnicy dowiedzą sią na warsztatach. Będzie to przegląd podstawowych narzędzi i raportów które służą do podejmowania właściwych decyzji w zakresie zmiany ceny. M.in.: analiza kanałów rezerwacji online z wykorzystaniem tabel przestawnych, przegląd najważniejszych statystyk z Yield Planet – najpopularniejszego Channel Managera oraz pace report – jak rok do roku właściwie porównać wyniki z działalności noclegowej.
WARSZTAT 8 – Kompetencje managera, a uaktywnianie potencjału pracownika – Dawid Thom i Michał Żarowski
Warsztaty mają na celu ukazanie czy i w jakim stopniu oraz jakie kompetencje managera uaktywniają potencjał pracownika lub zespołu pracowników.
Moduł I:
Przedstawienie prowadzących wraz z informacją o doświadczeniu i wiedzą popartą doświadczeniem praktycznym.
Moduł II:
Omówienie kluczowych kompetencji skutecznego managera z perspektywy pracy w branży HoReCa. Wyjaśnienie dlaczego trzy cechy managera pozwolą zbudować i pobudzić zespół do działania: inteligencja emocjonalna, motywowanie pracowników, zdolność podejmowania decyzji.
Moduł III:
Jaki jest skuteczny Manager?
Odpowiemy na pytanie dlaczego osoba niezbyt pewna siebie i niezdecydowana nie zbuduje autorytetu i szacunku pracowników.
Moduł IV:
Krótka droga od zaangażowanego pracownika do zainspirowanego zespołu:
Przedstawimy czynniki budujące zaangażowanie i motywujące pracowników oraz odpowiemy na pytanie jaką role odgrywa w tym procesie manager.
Moduł V:
Rozwój pracowników, ich zaangażowanie w pracę oraz rozbudzanie ich potencjału zależy w dużej mierze od postawy i stylu pracy managera.
Omówimy na podstawie własnych doświadczeń o pracy naszych zespołów.
Na wiosenną edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco. UWAGA – UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Weronika Goworowska
Email: [email protected]
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:
https://www.facebook.com/horecabc
lub
https://www.facebook.com/TVhoreca