Meet & Fit z zupełnie odmienionym menu

0
983

Wraz z nadejściem nowego 2021 roku firma rozpoczęła wdrażanie przygotowanych w minionym roku zmian oraz udoskonaleń w menu Meet & Fit – Slow Food. Teraz każdy gość może wybrać 1 z 4 wariantów podania każdego z 23 burgerów zarówno mięsnych jak i roślinnych.

CHEAT – w bułce maślanej Brioche

LIGHT FIT – w bułce pełnoziarnistej

EXTRA FIT  – w formie wrapa w tortilli pełnoziarnistej

SUPER FIT – w formie sałatki z ekstra firmowym sosem zielonym

Dodatkowo przy wyborze wariantu w bułce można ją zamienić na bułkę bezglutenową. Wraz z wprowadzeniem nowych wariantów z menu zniknęły oddzielne dotąd kategorie Wrapy i Sałatki, czyli kilka gotowych kompozycji smakowych do wyboru. Teraz kiedy każdego burgera można zamówić jako wrapa lub sałatkę.

Zmiany dotknęły także samych burgerów gdzie pojawiło się wiele nowości. Do oferty dodano nowe pozycje  m.in. NY Pastrami – burgera z legendarnym pastrami przygotowywanym w stylu nowojorskim oraz Classic Pulled Pork – burgera z szarpaną wieprzowiną. Obydwa rodzaje mięs przygotowywane są specjalnie dla sieci przez rzemieślniczą wędzarnię z Leszna wielkopolskiego Pastrami Summer Barbecue.

W kategorii roślinnych burgerów wprowadzono KebapBurger z nagrodzonym w konkursie organizacji Roślinniejemy gyrosem od Roślinny Qurczak oraz Crispy ChiQ z chrupiącym sznyclem w panierce o smaku kurczaka z firmy Vivera.

Pierwsze kilkanaście dni funkcjonowania nowego menu pokazało, że nowe pozycje zyskały uznanie wśród naszych gości, ale przede wszystkim dzięki możliwości zamówienia każdego burgera w formie sałatki lub wrapa sprzedaż tych pierwszych w niektórych lokalach wzrosła nawet o 200% w stosunku do sprzedaży sałatek przed wprowadzeniem nowego menu.

W ślad za zmianami funkcjonalnymi w menu poszły zmiany wizualne. Zmieniono wygląd strony internetowej, gdzie znajduje się serwis do zamawiania dań z każdego lokalu, zmieniono także grafiki menu, menuboradów, plakatów oraz ulotek, tak aby powstała jedna nowa i spójna identyfikacja wizualna.

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz roślinnych, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.

Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meet & Fit – Slow Food muszą liczyć się z inwestycją około 60-100 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.