Trzydniowe wydarzenie pod hasłem „W poszukiwaniu rozwiązań” wystartuje wiosną, jednak już dziś zapraszamy do zapoznania się z programem i wyboru tematyki warsztatów. Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona. Prezentujemy warsztat pt. „Aktywne budowanie relacji”, który poprowadzi Eliza Kozica Dyrektor ds.szkoleń w Idea Profit.
W czasach VUCA relacje oparte na transakcjach, oczekiwanie na zapytanie oraz walka cenowa przestają działać.
Teraz świat należy do odważnych. Inicjatywa i znajomość klienta oraz analiza jego potrzeb to nasi sprzymierzeńcy w drodze do sukcesu.
Chcesz się dowiedzieć:
– jak szukać danych o kliencie i je wykorzystywać
– jak znajdować i wykorzystywać preteksty do rozmowy
– jak budować treść oferty na trudne czasy
Warsztaty ruszą w takcie wiosennej edycji konferencji. Trwają równolegle od godziny 10 godziny 13. Maksymalna ilość uczestników: 20 osób. Warsztaty są prowadzone na żywo z pełną interakcją, tzn. każdy uczestnik łączy się z trenerem i grupą z wykorzystaniem kamery i mikrofonu.
Na wiosenną edycję konferencji Hotel Meeting Online przygotowaliśmy pulę bezpłatnych biletów grupowych. Wystarczy zgłosić swojego reprezentanta, czyli osobę odpowiedzialną za proces zakupowy w hotelu do formuły Business Speed Dating. Te ekspresowe spotkania na linii kupiec-dostawca również realizujemy w formie Online. To nowatorskie rozwiązanie jest doskonałym sposobem na spotkanie się kilkudziesięciu dostawców produktów i usług dla branży hotelowej, z osobami, które uczestniczą w procesie zakupowym. Dzięki temu rozwiązaniu kupcy maksymalnie oszczędzą swój czas, uaktualnią ceny i oferty, a także, co bardzo istotne poznają produkty, które pozwolą na dostosowanie obiektów do aktualnych obostrzeń sanitarnych. Dla dostawców to szansa na przeprowadzenie w jednym miejscu kilkudziesięciu spotkań i przedstawienie swojej oferty. O najbliższym terminie Business Speed Dating będziemy informować na bieżąco. UWAGA – UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
UWAGA PULA BILETÓW JEST OGRANICZONA! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM:
W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:
PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE
Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!
Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:
https://www.facebook.com/horecabc
lub