Batida, świętująca w tym roku 30-lecie marki, wraca do korzeni. W pierwszym butiku firmy w latach 90-tych, oprócz francuskich bagietek czy croissantów, sprzedawano dania wytrawne gotowe do zabrania do domu a teraz można takie dania zamówić ze sklepu online.
– Ostatnie święta Bożego Narodzenia dały nam impuls do działania. Rekordowe ilości zamówień od klientów indywidualnych, z czego aż 98% była złożona online, pokazały, że planowane przez nas otwarcie Delikatesów to będzie słuszny kierunek działania – komentuje Joanna Puchałka, Kierownik Sprzedaży i Marketingu w Batida. Skojarzenia ze słodkościami Batidy są jednoznaczne – najwyższej jakości naturalne składniki, kunszt wykonania, dopracowana receptura. Podobnie jest z Delikatesami których smak kreuje Szefowa Kuchni Marzena Hajn – dodaje Puchałka.
W ofercie Delikatesów znalazły się domowe kopytka w różnych smakach, mięsa, oliwy smakowe, sosy, ręcznie lepione pierogi czy zupy. Wszystkie dania powstają w kuchni Batidy z naturalnych składników dostarczanych przez lokalne firmy.
Zdecydowaliśmy się przygotować w Delikatesach dania, które trafią w gust Klientów Batidy oczekujących od kuchni wytrawnej i słodkiej poziomu premium. Klienci chcą kompletować swoją listę zakupów w jak najmniejszej liczbie sklepów, dlatego tak ważne, aby oferta była kompletna i przekrojowa. Delikatesy były naturalnym, kolejnym krokiem w ofercie e-sklepu Batida obok ciast, słodyczy czy pieczywa. Dzięki temu przy jednej dostawie można cieszyć się wieloma produktami – opowiada Albert Gozdołek, Dyrektor operacyjny ds. e-commerce w Batida.
Batida to koncept gastronomiczny działający na warszawskim rynku od 30-lat. Oprócz 3 butików posiada prężnie działający sklep online a o smaki Batidy dbają niezmiennie Mira Bogucka – Pastry Chef oraz Marzena Hajn – Executive Chef, odpowiedzialna min. za kreację smaków w Delikatesach.