Praca na kilku systemach konsumuje czas i energię pracowników, ponieważ wiążę się często z koniecznością weryfikacji tych samych danych lub wpisywania informacji w kilku źródłach. Podobnie jeśli chodzi o raporty, których przygotowanie – przy zbieraniu danych z różnych systemów – jest tak czasochłonne, ze brak już siły na ich przeanalizowanie.
Czy można to zmienić? Czy systemy mogą ze sobą rozmawiać i dlaczego integracja między systemami dostarczającymi dane służące do sprawnego zarządzania obiektami jest potrzebą, a nie kaprysem?
O tym właśnie, o potrzebach hotelarzy i wspólnym celu będą mogli porozmawiać dostawcy oprogramowania dla branży hotelarskiej 8.04.2021 w ramach Forum #akcjaautomatyzacja. Organizator wydarzenia, Idea Profit (producent oprogramowania dla hoteli i restauracji Horeca Idea, Horeca Menu, HI Voucher), zaprasza uczestników do dyskusji nt. optymalizacji przesyłania danych, skutecznym przekładaniu współpracy systemów na usprawnienie procesów obsługi gości oraz optymalnych warunkach współpracy dla obustronnych korzyści.
Spotkanie organizowane jest w formule online 8.04.2021r. o godz. 10.00.
Zgłoszenia przesyłać można na [email protected]
Portal Horeca Business Club objął wydarzenie swoim patronatem, zatem będziemy na bierząco informowali o kolejnych działaniach w zakresie tego projektu.