Jakie usługi będą sprawdzały się w hotelach? Które z nich wygenerują największy przychód? Które będą na tyle ciekawe dla gości, że wybiorą właśnie Wasz obiekt? To pytania, które dziś zadają sobie wszyscy hotelarze.
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytania, jednak to nie oznacza, że nie warto szukać odpowiedzi. Na pewno w cenie będzie jakość usług, wysokie standardy bezpieczeństwa, kreatywność i niesztampowe podejście do wszystkich usług.
Najwięcej na obecnej, bardzo trudnej sytuacji hoteli zyskają najbardziej kreatywne obiekty. Takie, które nie będą konkurowały tylko ceną, ale przede wszystkim swoim USP, czyli unikalną cechą, która obiekt wyróżnia na tle konkurencji. Czym się zatem wyróżnić? Czy te cechy, które były ważne do tej pory będą nadal działały na gości?
Tu na pewno nie warto robić rewolucji, ale raczej postawić na ewolucję, która ma zmodyfikować, dopasować nasz obiekt do nowych oczekiwań gości i sytuacji rynkowej. Pomysłów można szukać oczywiście wszędzie, warto zaangażować w to personel, ale także dobry sposobem jest podpatrywanie rozwiązań, które stosują inne obiekty.
Pamiętajmy, że nie chodzi o skopiowanie pomysłu, ale zainspirowanie się i wprowadzenie najlepszego wariantu danej usługi czy cechy, która idealnie będzie pasowała do Waszego obiektu. Z pomocą przychodzą rozmowy i wymiana opinii z innymi hotelarzami. Na lokalnych rynkach nie każdy chce się dzielić swoją wiedzą, ale w szerszej skali jest wiele osób, które śmiało mówią o swoich pomysłach, które zadziałały np. podczas pierwszej czy drugiej fali epidemii, ale mówią też o tym co było nieskuteczne.
Każdy z Was może wysłuchać kilkudziesięciu hotelarzy z Polski, którzy już w najbliższy wtorek i środę będą dzielili się swoimi pomysłami na wsparcie sprzedaży swoich usług. 20-21 kwietnia odbywa się największa hotelowa konferencja Hotel Meeting Online w Polsce, a być może i Europie. Zgromadzi kilkuset hotelarzy z Polski i zagranicy. Będzie m.in. panel dyskusyjny z dyrektorami obiektów z Austrii, Grecji i Włoch.
22 kwietnia odbędą się warsztaty, które są ograniczone do grup 20 osobowych, a wszystko po to by zapewnić interakcję z prowadzącymi. Będą przygotowana zadania do wykonania i wspólne ich omawianie. Zatem to niewątpliwie świetne narzędzie do wirtualnego spotkania z koleżanka i kolegami z branży.
Dziś jest w zasadzie ostatni moment by się zapisać na konferencję. Przygotowaliśmy dla Was specjalną ofertę. Mamy dla Was super ofertę last minute, ale tylko dla właścicieli i pracowników hoteli. Możesz kupić dziś bilet w pierwszej cenie, tj. 199 zł netto. Wejdź na stronę wydarzenia, wybierz bilet dla hotelarzy i wpisz kod promocyjny HBC, który obniży obowiązującą cenę biletu. Dostęp do materiałów video z konferencji będziecie mieli do końca czerwca. Do zobaczenia!