Wydaje się, że wszystko wróciło do normy, czy jednak tak jest faktycznie?

0
1180

Gastronomia odetchnęła, od kilku tygodni działa pełną parą, Goście wrócili i chętnie odwiedzają ulubione restauracje, w których trudno o wolne stoliki. Wydaje się, że wszystko wróciło do normy, czy jednak tak jest faktycznie? Pandemia i zamrożenie branży pokazało jak niezwykle ważna jest praca zespołowa i wspólne działanie.

A na czele dobrego i zgranego zespołu powinien stać mądry lider. Dzisiaj kierunek w którym warto podążać to nauka roli coacha, mentora i trenera którym prawdziwy lider staje się dla swoich pracowników wspierając ich w działaniu, zachęcając do rozwoju, a czasem zgadzając się na naukę przez popełniane błędy.

Chcesz dowiedzieć się jak zyskać kompetencje Gastro Lidera, poznać kluczowe etapy zarządzania zespołem, nauczyć się prawidłowo dyscyplinować i nagradzać swoich pracowników, zyskać wiedzę o właściwej komunikacji z pokoleniem X, Y, i Z, skutecznej rekrutacji czy zarządzaniu talentami.

Wszystko to i o wiele więcej w Pakiecie szkoleń dla Gastro Liderów

Zapisz się na szkolenie tutaj!

Spotykamy się we wtorki.
Centrum Szkoleniowe Adgar w Warszawie Al. Jerozolimskie 181 B
Trenerzy:
Rafał Pasenik
Jacek Czauderna
Mateusz Ruszkowski

29 czerwca – Intensywny Kurs Menadżerski – kompendium wiedzy dla wszyskich , którzy budują, zarządzają i prowadzą zespoły pracowników.
– nagradzanie
– delegowanie, dyscyplinowanie i wiele więcej
27 lipca – Menedżer Liderem Zespołu – motywacja zespołu, automotywacja lidera
24 sierpnia – Zasady operacyjnego rozliczania Twojego biznesu. Jakie elementy należy wziąć pod uwagę, jakie czynniki mają bezpośredni wpływ ma wynik finansowy
28 września – Menedżer Mistrzem Komunikacji – rozwiązywanie konfliktów, budowanie współpracy między pracownikami
26 października – Dobre praktyki vs. nieprawidłowe działania. Czyli co zrobić, aby nasz kontent social media był skuteczny
9 listopada – Skuteczna rekrutacja dla Horeca – jak znaleźć i zatrzymać najlepszych pracowników
23 listopada – Sprzedaż imprez i usług gastronomicznych. Jak budować skuteczną relację sprzedażową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.