Jak poradzić sobie z brakiem rąk do pracy w hotelach? Wystarczą 4 proste kroki

0
1245
The concept of quality customer service in the hotel.

Trwa niezwykle intensywny czas dla hoteli. W wakacje przybywa gości, ale po lockdownie brakuje pracowników. Tłumy dobijają się do drzwi, ale nie ma ich kto obsłużyć. Tutaj z pomocą przychodzą nowoczesne technologie. Postaw na automatyzację procesów, dzięki czemu skrócisz czas obsługi klienta i rozwiążesz problem braków kadrowych.

1. Postaw na samoobsługę

Kiosk samoobsługowy to idealne rozwiązanie, kiedy brakuje rąk do pracy. Będzie idealnym wsparciem recepcji. Kiosk hotelowy pozwoli na łatwe zameldowanie i wymeldowanie gościa, który nie będzie musiał czekać w kolejce. Taki sprzęt umożliwi łatwe zameldowanie (check-in) i wymeldowanie (check-out) gościa bez kontaktu z recepcją. Od razu będzie mógł też opłacić swój pobyt i usługi dodatkowe. Obsługa dotyczy nie tylko gościa z wcześniejszą rezerwacją, ale również klienta typu walk-in. Ponadto, kiosk pozwala na rezerwację i opłacenie wizyty w hotelowym SPA czy zarezerwowanie kolejnego pobytu. Kiosk można dostosować do indywidualnych potrzeb, np. wbudować terminal kart płatniczych.

2. Nie pozwól o sobie zapomnieć

Z Marketing Automation możesz w łatwy sposób przypominać gościom o swojej obecności. Jest to narzędzie, które pozwala zaprojektować kampanie mailowe i SMSowe. I to bez zbędnych, często żmudnych czynności wykonywanych przez pracowników. Raz zaplanujesz kampanię, a później tylko dokonujesz modyfikacji. Automatyzacja działań marketingowych pozwala zaoszczędzić czas i umożliwia pełną kontrolę skuteczności działań. Wybieraj adresatów dzięki liście z wieloma filtrami z zintegrowanej bazy gości hotelowych, którą posiadają hotelarze w systemach recepcyjnych z naszej oferty.

3. Zapewnij lepszą komunikację

Tutaj pomoże Staff Helper. Jest to aplikacja dla personelu hotelowego, która umożliwia bezpośrednią wymianę wiadomości między pracownikami. Jest to niezwykle ważne, bo podnosi efektywność komunikacji. Staff Helper działa na urządzeniach z ekranem dotykowym, pracujących na systemie Android w ramach wewnętrznej sieci WiFi. Rejestruje działania, kontroluje pracę i komunikację między użytkownikami. Oprócz tego, aplikacja wskazuje, aktualnie zajęte pokoje.

4. Usprawnij inwentaryzację

Inventory Control System to gwarancja szybkiej i sprawnej inwentaryzacji. System znacznie upraszcza proces inwentaryzacji. Zapewnia dokładną kontrolę surowców dzięki połączeniu z wagą elektroniczną. Zwiększa kontrolę przepływu towarów w magazynie i umożliwia wyświetlanie dodatkowych informacji o produktach w trakcie kontroli.
Wprowadzanie danych
Jego działanie jest niezwykle proste. Pracownik wprowadza aktualny stan magazynowy do urządzenia mobilnego z zainstalowanym modułem ICS. A następnie przyłącza system do stanowiska sprzedażowego. Tam automatycznie generuje się elektroniczny dokument spisu z natury.

Brak rąk do pracy nie jest powodem, by się załamywać. Spróbuj wdrożyć nowe technologie, a zobaczysz, że wyeliminujesz wiele problemów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.