Jak wynika z badania SW Research , 76 proc. respondentów nie wyobraża sobie dnia bez picia kawy, a 80 proc. miłośników małej czarnej pije ją „na mieście”.
W odpowiedzi na te trendy i przy okazji obchodzonego Dnia Kawy, Shell organizuje Tydzień Kawy dla wszystkich klientów. W ramach akcji konsumenci mogą otrzymać kupon na gratisową kawę lub napić się jej w coffee bike’ach w wybranych miastach w Polsce. Kawę Shell Café mogli znaleźć między innymi mieszkańcy Warszawy – przed Pałacem Kultury i Nauki. Wszystko za sprawą nowego, wprowadzonego w połowie sierpnia konceptu kawiarniano-gastronomicznego Shell Café.
Shell Café nie tylko na stacjach
Miłośnicy kawy, chcący spróbować nowej Shell Café, nie będą musieli jechać na stacje. W wybranych dniach do 8 października włącznie mieszkańcy Katowic, Poznania, Wrześni, Wrocławia i Warszawy będą mogli napotkać coffee bike’i z aromatyczną kawą Shell Café podczas najpopularniejszych spacerowych tras miejskich. Poniżej pełna lista:
• Warszawa, Bulwary Wiślane, 02.10.2021 w godzinach 09:00 – 15:00
• Katowice, Park Trzy Stawy, 02.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Września, Park im. Dzieci Wrzesińskich, okolice ronda Stanisława Matyi, 02.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Wrocław, Park Kleciński, 02.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Wrocław, Park Skowroni, 02.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Wrocław, Park Grabiszyński, 02.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Poznań, Termy Maltańskie, 05.10.2021 w godzinach 10:00 – 16:00
• Warszawa, PKP Śródmieście, 08.10.2021 w godzinach 7:30 – 13:00
– Badanie SW Research pokazało, że 80 proc. miłośników małej czarnej pije kawę poza domem. Z okazji Dnia Kawy chcieliśmy wyjść naprzeciw naszym klientom i zaoferować im kawę, w miejscach, w których najczęściej bywają. Kawa zadomowiła się już na dobre w naszym codziennym życiu i chwytamy ją rano, idąc do pracy czy będąc na spacerze z przyjaciółmi. Chcemy, aby w takich chwilach towarzyszyła im jakościowa, aromatyczna kawa pozyskiwana ze zrównoważonych ziaren – taka jak Shell Café – mówi Mikołaj Pawlak, starszy manager kategorii Shell Café, Shell Polska.
Shell Café – nowa jakość kawy w wydaniu Shell
Shell Café to nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny, który firma wprowadziła w połowie sierpnia w Polsce, jak i w innych krajach europejskich. Obecnie jest dostępny w 237 punktach Shell w naszym kraju.
Shell Café testuje nowe opcje posiłków i napojów. Pierwszym są własne mieszanki kawy Shell Café. Dzięki współpracy z cenionymi na całym świecie ekspertami i roastmasterami firma pozyskuje z ziaren dwie markowe mieszanki kawy palonej:
• ESPRESSO 80 proc. arabica i 20 proc. robusta, ciemna palona, bogata, intensywna, korzenna, doskonale zrównoważona. Pochodzenie: Azja Południowo-Wschodnia, środkowa Ameryka Południowa
• LUNGO/AMERICANO 100 proc. arabica, średnio palona Pochodzenie: środkowa Ameryka Południowa
Shell Café to nie tylko kawa. To również oferta spożywcza rozszerzona o croissanty czy kanapki marki własnej. Zmienia się również wnętrze stacji – gościnne otoczenie kawiarniane zapewni klientom komfortowy odpoczynek przed dalszą podróżą.