Integracja z Wolt dostępna już w GoHub! Obsługuj nawet 4 platformy na zaledwie jednym urządzeniu!

0
1231
Fot.: GoPOS



Sprzedaż na jednej platformie do zamawiania jedzenia online, często okazuje się dziś niewystarczająca. Jeśli nasze zyski mają stale wzrastać, warto wprowadzać kolejne źródła. Jednak obsługa kilku portali może stać się przyczyną wielu niechcianych błędów, a przede wszystkim niepotrzebnej straty czasu i pieniędzy. Aby ich uniknąć, warto postawić na dostępne na rynku integracje. Czym są i jakie jeszcze korzyści posiadają?

GoHub – Integracja z platformami

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat zamówienia online zdominowały na dobre rynek gastronomiczny. Wielu restauratorów, wybierając sposób realizacji zamówień online, często stawia na zewnętrzne platformy. W Polsce szczególną popularnością cieszą się Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl oraz Wolt. Jeśli sprzedaż prowadzimy na kilku z nich, mimo szansy na większe zyski, obsługa i realizacja zamówień może okazać się uciążliwym procesem. Dlaczego? Ponieważ każde z przychodzących zamówień wymaga ich ręcznej akceptacji na kilku dodatkowych urządzeniach.

Proces ten może jednak usprawnić integracja z portalami, dostępna dzięki aplikacji GoHub. W jej ofercie znajdziemy już coraz więcej popularnych platform, w tym nowo dodaną – integrację z portalem Wolt. Dzięki niej wszystkie przychodzące zamówienia, bez względu na ich źródło, możemy przyjmować od razu na jednym ekranie swojego POS w lokalu, pomijając dodatkowe sprzęty czy ręczne wprowadzanie danych do systemu.

Fot.: GoPOS

Szansa na oszczędność czasu i pieniędzy

Sprzedając poprzez kilka źródeł online, każde z zamówień wymaga ręcznej akceptacji, a następnie – wprowadzenia do systemu. Jeśli w ciągu dnia zamówień jest kilkadziesiąt czy nawet kilkaset, taki proces zabiera zbyt wiele czasu. Integracja z portalami pozwala zaoszczędzić go do nawet 73%! Dzięki możliwości przyjmowania wszystkich zamówień bezpośrednio na jednym ekranie eliminujemy konieczność kilkukrotnego sprawdzania różnych tabletów. Dodatkowo możemy zredukować wiele niepotrzebnych kosztów, związanych z obowiązkiem zakupu dodatkowych urządzeń i zyskać wiele dodatkowego miejsce w lokalu.

Koniec powracających błędów

Przyjmując zamówienia z kilku źródeł online, a do tego ręcznie wprowadzając wszystkie dane, nietrudno jest o pomyłkę. Takie procesy generują ich najwięcej. Aby wszystkie zamówienia realizować bezbłędnie, a przy tym zwiększać satysfakcję naszych klientów, warto postawić na integrację z portalami, która skutecznie eliminuje nawet do 40% błędów. Przechowując wszystkie zamówienia wygodnie w jednym miejscu, nie musimy dłużej martwić się obowiązkiem ręcznego przepisywania informacji. Dodatkowo zyskujemy pewność, że każde z zamówień dotrze do klientów dokładnie tak, jak tego zażyczyli sobie nasi konsumenci.

Dowolna konfiguracja menu

W lokalach gastronomicznych menu często zmienia się sezonowo. Nic w tym dziwnego, aby oferta była dla naszych gości atrakcyjna trzeba nieustannie wzbogacać ją o coraz to nowsze pozycje. Obsługując kilka portali online, takie modyfikacje mogą okazać się uciążliwym procesem zwłaszcza, gdy zmiany musimy wprowadzić kilkukrotnie. Integracja GoHub pozwala konfigurować menu dowolnie, nawet na kilku portalach równocześnie. Dzięki temu wszystkie zmiany możemy dokonywać 84% szybciej dla wszystkich źródeł naszej sprzedaży online, a dodatkowo – bezpośrednio z jednego panelu. Aplikacja oferuje także opcję blokowania wybranych pozycji. Jeśli zabraknie, któregoś z produktów możemy łatwo poinformować o tym naszych klientów, blokując wybrane danie, za pomocą zaledwie jednego kliknięcia.

Raporty porównawcze o Twojej sprzedaży online

Aby stale zwiększać swoje zyski i poprawić jakość świadczonych usług, warto regularnie monitorować raporty sprzedażowe. Takie dane mogą pomóc jeszcze lepiej wykorzystać potencjał naszego biznesu. Rozwiązanie dostępne dzięki systemom GoPOS dostarczy wszystkich niezbędnych danych w tym także tych, dotyczących sprzedaży na poszczególnych platformach. Dzięki nim będziemy w stanie szybko sprawdzić, jakie dania najczęściej zamawiają nasi klienci, w jakie strefy realizujemy najwięcej dostaw, a także które ze źródeł sprzedaży online cieszy się u nas największą popularnością.

Fot.: GoPOS

Sprzedając na zewnętrznych platformach jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl czy Wolt lub rozważając dopiero wdrożenie nowego kanału sprzedaży online, warto postawić na rozwiązanie dostępne dzięki aplikacji GoHub. Integracje to szansa wzmożonego zysku, oszczędności czasu, a także wielu ułatwień, jak szybsze konfiguracje menu, czy dostęp do przydatnych raportów sprzedażowych. Więcej o ich zaletach można dowiedzieć się, odwiedzając stronę internetową.

Szukasz innych rozwiązań delivery? Poznaj własny sklep online lub inne narzędzia usprawniające obsługę zamówień – centralkę telefoniczną czy aplikację dla kierowców. Sprawdź dostępne rozwiązania na stronie internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.