Guest experience – praktyczne przykłady, które przekładają się na przychody. Temat odmieniany w hotelarstwie przez wszystkie przypadki. Ten panel dyskusyjny podczas Hotel Meeting w Krakowie poprowadzi Sylwia Gilarska, a panelistami będą: Adrian Kołba, Wojciech Białecki oraz Klaudia Babiej. Poznajcie naszych gości.
Pełny program wydarzenia na stronie Hotel Meeting
Bilety na konferencję na stronie REJESTRACJA
Wspomóż akcję charytatywną hotelarzy
Sylwia Gilarska z obszarem budowania pozytywnych doświadczeń po raz pierwszy zetknęła się podczas pracy w nieistniejącym już hotelu Holiday Inn Wrocław, która, jak sama mówi, na zawsze zmieniła jej zawodowe DNA. Przez 12 lat pracowała w centrali sieci Qubus Hotel, w której przez wiele lat była odpowiedzialna m.in. za realizację badań jakościowych oraz metodyczny system pracy z wynikami Mystery Shopper. Od 2016 roku ideę gościnności i customer experience wdraża w innych branżach, co daje jej znacznie szersze spojrzenie na ten temat.
Adrian Kołba swoją blisko dziesięcioletnią karierę w hotelarstwie rozpoczął w Sofitel Warsaw Victoria gdzie pracował na różnych stanowiskach operacyjnych takich jak Recepcjonista, Concierge, Kierownik ds. relacji z Gośćmi oraz Kierownik ds. hotelowych. We wrześniu 2019 roku dołączył do Zespołu Mercure Kraków Stare Miasto jako Kierownik ds. Hotelowych, a obecnie pełni rolę rolę Zastępcy Dyrektora. Doświadczenie zdobyte podczas pracy w dwóch flagowych hotelach grupy Accor w Warszawie oraz Krakowie jest niezwykle cenne w projektowaniu spersonalizowanych doświadczeń dla Gości, które przekładają się na wysokie wskaźniki satysfakcji.
Wojciech Białecki to doświadczony hotelarz i manager dużych zespołów. Z sukcesem budował swoją ścieżkę kariery w topowych hotelach, pracując przy zróżnicowanych projektach. Przez 15 lat pracował dla sieci Starwood, później Marriott, zdobywając doświadczenie w prowadzeniu hotelu, zarządzaniu projektami, otwarciach hoteli, zarządzaniu budżetami oraz zarządzaniu jakością. Wierzy w budowanie kultury organizacyjnej, zarządzanie poprzez dane finansowe i rozwijanie przyszłych talentów. Obecnie jest dyrektorem hotelu PURO Kazimierz w Krakowie.
Klaudia Babiej, hotelarz z wykształcenia, pasji i doświadczenia, jak o sobie mówi. Magister turystyki i rekreacji, od 12 lat związana z branżą hotelarską. Swoją karierę rozpoczynała od pracy w recepcji czterogwiazdkowego hotelu Las Woda w Wildze, gdzie poprzez wewnętrzne awanse doszła do stanowiska dyrektora operacyjnego. Następnie pracowała w działach sprzedaży, najpierw hotelu Puławska Residence***, potem Sobienie Królewskie ****. Obecnie, jako dyrektor operacyjna, od ponad 6 lat związana z Talaria Resort & SPA. Tu też wchodziła w skład zespołu managerskiego wdrażającego na rynek pierwszy w Polsce obiekt SPA stworzony dla kobiet.
Konferencja zakończy się Hotelowym Xmas Party oraz akcją charytatywną, podczas której wesprzemy dwa krakowskie domy dziecka. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie REJESTRACJA. Dla hotelarzy przygotowano bilety w cenach od 249 PLN na udział w konferencji, do 649 PLN na udział w konferencji, Xmas Party oraz nocleg. Ilość tych ostatnich biletów jest ograniczona.
Konferencję poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy oraz autor bloga Enjoyyourstay.pl i Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV.