Mdonald’s złożył wnioski patentowe związane z działalnością marki jako wirtualnych restauracji w takich serwisach jak m.in. metaverse.
Wirtualna rzeczywistość to jeszcze odległy temat, choć coraz więcej firm inwestuje w nią wiele pieniędzy, a szefowie technologicznych gigantów zapowiadają, że to przyszłość, która nas czeka jeśli chodzi o cyfrowy świat.
Dla Mddonald’s to bardzo duża szansa na szybkie zajęcie pozycji lidera i znaczne zwiększenie swojej sprzedaży. Metaverse. Patenty zgłoszone przez koncern pokazują, że firma zainteresowana jest sprzedażą zarówno wirtualnych jak i prawdziwych przedmiotów. Zatem w sprzedaży mogą się pojawić rozwiązania NFT, ale także np. wirtualna restauracja, która będzie oferowała dostawy jedzenia do domu. Byłby to kolejny kanał marketingu i sprzedaży online.
McDonald’s is headed to the metaverse.
The company has filed 10 (TEN!) trademark applications indicating it plans to offer „a virtual restaurant featuring actual and virtual goods” and „operating a virtual restaurant featuring home delivery.”#Mcdonalds #Metaverse pic.twitter.com/J9pK7EK9nl
— Josh Gerben (@JoshGerben) February 9, 2022