Hotel Marketing Conference 2022 – tym razem w Katowicach [video]

0
1576

W dniach 24-25 października 2022, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, odbędzie się kolejna edycja Hotel Marketing Conference. Wydarzenie to corocznie gromadzi hotelarzy z całego kraju, tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy i integracji.

Hotel Marketing Conference to najbardziej popularna wśród polskich hotelarzy konferencja organizowana przez firmę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków, integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.

Zobaczcie krótką relację z ubiegłego roku!

Tegoroczna edycja pod hasłem “The journey starts here” zabierze uczestników w podróż, by pokazać jak technologia może wesprzeć hotele na każdym etapie Guest Journey. “Podróż gościa i jego doświadczenia z wybranym hotelem zaczynają się dużo wcześniej niż przy check-inie. Pierwszym krokiem jest technologia, z którą potencjalny Gość spotyka się szukając miejsca na swój wymarzony pobyt. Podczas tegorocznego wydarzenia udamy się w każdy z etapów Guest Journey, żeby pokazać uczestnikom konferencji – hotelarzom, w jaki sposób z pomocą narzędzi online będą mogli generować więcej rezerwacji bezpośrednich i maksymalizować swoje przychody.” – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wydaje się, że hybrydowa formuła łącząca tradycyjną formę konferencji ze światem online na stałe wpisze się w to wyjątkowe wydarzenie. “Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku” – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wysoki poziom wydarzenia wymaga nietuzinkowej przestrzeni. W tym roku hotelarze spotkają się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, które usytuowane jest w bezpośrednim sąsiedztwie Spodka. Oddany w 2015 roku obiekt wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. Najlepszy obiekt kongresowy w Polsce (zwycięzca „Meeting Planner Power Awards 2015”) łączący funkcje: kongresową, konferencyjną, wystawienniczą i widowiskową, stanowi idealne tło dla HMC 2022, na którym setki hotelarzy z niecierpliwością czekają na niezapomniane wrażenia

Całość wydarzenia będzie prowadzona przez doświadczonego konferansjera, który z marką Profitroom zna się nie od dziś. Maciej Kautz, bo o nim mowa, był wielokrotnie prowadzącym Hotel Marketing Conference i doskonale zna organizatorów. Tym razem nie tylko będzie zapowiadał prelegentów, ale poprowadzi również wszystkie panele dyskusyjne.

Podczas tegorocznej edycji eventu nie może zabraknąć uwielbianego prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu, który tym razem opowie o trendach konsumenckich 2023+. “Profesor jest uwielbiany nie tylko przez swoich studentów, ale również przez hotelarzy. Jego ciekawe spostrzeżenia z branży i cenne wskazówki, w połączeniu z wyjątkowym poczuciem humoru, gwarantują perfekcyjne wystąpienie, którego nie możemy się doczekać”– skomentował Arkadiusz Czerwiński.

Małgorzata Chełkowska-Dorna to kolejna prelegentka, która w tym roku będzie miała okazję wystąpić na scenie HMC. Jako Akredytowany Coach ACC International Coach Federation projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników dla największych marek w Polsce. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów. Na HMC 2022 odpowie na pytanie “Czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie i jak budować zaangażowanie w zespole hotelowym.”

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Radek Kotarski, autor bestsellerowych książek “Włam się do mózgu” o metodach skutecznej nauki oraz “Nic bardziej mylnego” obalającej 50 popularnych mitów w popkulturze. Radek Kotarski wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w telewizji, na papierze, w internecie – jego kanał “Polimaty” śledzi pół miliona subskrybentów! Na deskach HMC 2022 opowie o tym jak oswoić zmianę. Bo zmiany w ostatnich latach towarzyszą nam na każdym kroku. Bestsellerowy wykład Radka pomoże uczestnikom konferencji w oswojeniu i łagodnym przeprowadzeniu wszelkich zmian, które mogą napotkać na swojej nie tylko biznesowej drodze.” – zapowiada Arkadiusz Czerwiński.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/

Podsumowanie:

Hotel Marketing Conference:
● kiedy: 24-25 października 2022 r.
● gdzie: MCK w Katowicach + platforma streamingowa
● dla kogo: właścicieli, dyrektorów i pracowników hoteli oraz apartamentów
● strona: www.hotel-marketing.pl
● social media:
○ fanpage: https://facebook.com/HotelMarketingConference/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.