Platformy delivery to jedno z najczęściej wybieranych rozwiązań, gdy mowa o sprzedaży online. Wielu restauratorów nie ogranicza się tylko do jednej z nich. Oferty lokali coraz częściej można spotkać na kilku portalach, ale poza szansą na większe zarobki, kilka źródeł oznacza kilka urządzeń, większy chaos i większą stratę czasu. Jak to wszystko ograniczyć i przyspieszyć realizację zamówień w sieci?
GoHub – rozwiązanie na miarę potrzeb dzisiejszych restauratorów
Jedna platforma to za mało. Jeśli chcesz regularnie poprawiać swój zysk, kilka źródeł sprzedaży online może skutecznie w tym pomóc. Jednak ręczny obowiązek akceptacji wszystkich napływających zamówień na portalach jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl czy Bolt Food, wymaga dodatkowych urządzeń i niepotrzebnej straty czasu. W tym wszystkim pomagają integracje. Dzięki nim wszystkie zamówienia można wygodnie akceptować lub anulować jednym kliknięciem i zarządzać nimi bezpośrednio z jednego panelu POS. Oznacza to brak jakichkolwiek dodatkowych urządzeń, a zatem – większą oszczędność miejsca i wszelkich kosztów.
Błędy wyeliminowane do zera
Podcza ręcznego obsługiwania kilku platform, w tym portalu Bolt Food, błędy stają się nieuniknione. Co więcej, przepisywanie wszystkich danych niepotrzebnie wydłuża także proces realizacji zamówień. Aby skutecznie wyeliminować wszelkie błędy i poprawić satysfakcję konsumentów, warto postawić na integrację GoHub. W ten sposób wszystkie szczegóły dotyczące konkretnych zamówień będą pojawiać się od razu na ekranie POS’a, co znacząco usprawni ich realizację i sprawi, że zawsze dotrą do klientów tak, jak sobie tego życzyli.
Zmiany menu – tak szybkie i częste, jak tylko potrzebujesz
Sezonowe zmiany karty dań wymagają odpowiednich modyfikacji także na portalach do zamówień online. Jeżeli poza Bolt Food sprzedajesz także na Uber Etas, Glovo, Pyszne.pl czy Wolt, każda platforma wiąże się z osobnym menu, które musisz zaktualizować. Dzięki integracji kartę dań na różnych portalach online możesz zmieniać równocześnie i to zaledwie jednym kliknięciem. Jeszcze inna przydatna funkcjonalność to możliwość blokowania wybranej pozycji, gdy na przykład skończyły się wybrane składniki.
Regularna analiza sprzedaży online
Stały monitoring sprzedaży online to niezbędny element, jeśli chcesz regularnie zwiększać swoje zyski. Dzięki integracji zyskasz wgląd do wielu przydatnych raportów. Łatwo sprawdzisz, które ze źródeł generuje największy zysk, gdzie realizujesz najwięcej zamówień lub co Twoi klienci zamawiają najchętniej. Dane będziesz mógł przechowywać w wygodnej chmurze, co sprawi, że zyskasz do nich dostęp z każdego miejsca i urządzenia osobistego.
Integracje to najlepsze rozwiązanie, gdy sprzedajesz na platformach delivery. Dzięki nim znacznie ograniczysz koszty i zaoszczędzisz czas, a wszystkie zamówienia zrealizujesz błyskawicznie i bezbłędnie. Jeśli szukasz innych rozwiązań delivery sprawdź, co jeszcze oferuje GoPOS i poznaj bogate możliwość dla sprzedaży w sieci.