Hotel Marketing Conference, organizowana cyklicznie od kilku lat przez Profitroom, tym razem odbędzie się w Katowicach i zgromadzi jak zwykle tłumy hotelarzy. Co czeka uczestników? Dwa dni z dużą dawką wiedzy i inspiracji przydatnej w codziennej pracy, impreza integrująca środowisko oraz oczywiście mnóstwo nowych znajomości.
Jeśli ktoś był już na imprezie HMC, najczęściej wraca na nią każdego roku. A jeśli ktoś o niej nie słyszał, w co wątpimy, albo słyszał, ale nigdy nie brał w niej udziału, ma w tym roku kolejną okazję by dołączyć i stać się fanem tego. typu spotkań, które wnoszą nieocenione wartości do codziennego życia branży hotelowej.
Każdy z hotelarzy ma w swoim gronie znajomych osobę, która była uczestnikiem HMC. Polecamy zatem, by zapytać o wrażenia i rekomendację, to przybliży Was do najlepszej decyzji jaką możecie podjąć w tym roku i dołączyć do społeczności HMC. Jest na to jeszcze kilka tygodni, jednak nie warto czekać z decyzja do ostatniej chwili.
Zobaczmy co w tym roku zaplanowali organizatorzy, jakie tematy będą poruszone, kto wystąpi na scenie i jak układa się cała agenda spotkania. A jest w czym wybierać i każdy z jej punktów zachęca by kliknąć przycisk 'zarejestruj się’.
Pierwszego dnia zobaczymy na scenie m.in. profesora Henryka Mruka, który przybliży trendu konsumenckie jakie będą w 2023 roku i później. Magdalena Gawron, Project Managemenent Team Leader Profitroom opowie o tym jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową. Joanna Kulesza, Head of Customer Success Profitroom, przedstawi dane z systemu Profitroom Suite i pokaże co wiemy o rezerwujących noclegi w hotelach.
Wieczorem odbędzie się HMC Party, które jest jednym z głównych elementów spotkania. Świetna atmosfera, nowe znajomości, dobra zabawa, muzyka, jedzenie i drinki sprawiają, że uczestnicy czują się tu naprawdę dobrze.
Drugiego dnia Damian Józefowicz, Customer Success Manager opowie o tym, dlaczego pobyt gości nie kończy się po check-oucie. Tomasz Rybaczek, Business Development Director Profitroom poprowadzi panel dyskusyjny i wspólnie ze swoimi gośćmi przedstawią przepis na lojalnych i powracających gości. A na koniec drugiego dnia wystąpi gość specjalny Radek Kotarski, który pomoże nam oswoić zmiany.
Pełny program wydarzenia znajdziecie na stronie Hotel Marketing Conference
Horeca Business Club jest patronem tego wydarzenia więc i z nami będziecie mogli się spotkać na miejscu. Do zobaczenia!