Restauracja Międzymiastowa wdrożyła nowoczesne systemy sprzedażowe, które skutecznie usprawniły proces obsługi klientów i wspomogły pracę całego lokalu. Jakie narzędzia zastosowano i jakie faktycznie efekty przyniosły?
Międzymiastowa – ciekawa propozycja dla krakowskich smakoszy
Miejsce znajduje się w centrum miasta, na Rynku Głównym 43. Takie położenie to nie tylko łatwo dostępna, ale również wyjątkowa przestrzeń dla każdego. Oferta lokalu bazuje na kulinarnej estetyce całego świata – Barcelony, Berlina, Tokio czy Los Angeles. To atrakcyjne pomieszanie kultur sprawia, że Międzymiastowa to oryginalny lokal zdobywający coraz więcej uwagi. Ponadto, nie jest on tylko restauracją – to także koktajl bar nastawiony na długie spotkania swoich gości. Ta elastyczna forma przyciąga codziennie wielu klientów. Aby usprawnić swoje usługi oraz utrzymać dotychczasową jakość i zainteresowanie, restauracja zdecydowała się wprowadzić systemy sprzedażowe GoPOS. Aplikacje spełniły zadanie i ulepszyły funkcjonowanie Międzymiastowej na wielu poziomach.
Oprogramowanie sprzedażowe GoPOS
System GoPOS poprawił trzy główne aspekty funkcjonowania restauracji:
- komunikację
- obsługę
- zarządzanie
Realizacja zamówień odbywa się nawet w 3 kliknięciach, a pracownicy kontaktują się ze sobą szybciej i swobodniej. Wszystkie najważniejsze informacje można przekazywać bezpośrednio w aplikacji, co wpłynęło na wzrost wydajności personelu. Z systemem GoPOS, manager restauracji posiada dostęp do raportów sprzedażowych i wprowadza zmiany w czasie rzeczywistym z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie. Ponadto, szybciej wdraża nowych pracowników, dzięki nieskomplikowanej obsłudze i intuicyjnemu interfejsowi.
Mobilny kelner – sposób na sprawniejszą obsługę
Mobilni Kelnerzy to przede wszystkim krótszy czas obsługi gości. Tablety, które z oprogramowaniem sprzedażowym GoPOS pozwalają na przyjmowanie zamówień bezpośrednio przy stoliku i jednym kliknięciem przesyłanie ich na kuchnię – eliminują niepotrzebne bieganie do stanowiska POS i ograniczają pomyłki kelnerów. Narzędzie to pozwala również na przypisywanie posiłków do wybranych gości, ustalanie dokładnej kolejności serwowanych dań czy dowolne łączenie i dzielenie rachunków. Każdą z tych możliwości bez obaw można realizować również w trybie offline.
System KDS, czyli szybka komunikacja z kuchnią
System KDS to idealne uzupełnienie Mobilnego Kelnera. Oprogramowanie usprawniło komunikację i wyeliminowało wiele błędów, które przy tradycyjne obsłudze były nieuniknione. Napływające zamówienia kucharze odbierają na ekranach i jednym kliknięciem zmieniają ich statusy, oznaczając przyjęcie, realizację czy gotowość do odbioru. Taką informację otrzymują także kelnerzy, którzy nie muszą już tracić czasu by regularnie sprawdzać etap przygotowania dania.
Wdrożony został także GoClient – program lojalnościowy pozwalający na tworzenie atrakcyjnych promocji i rabatów oraz obsługiwanie kart stałego klienta.
Rezultaty wdrożeń technologicznych w lokalu
Systemy wprowadzone do Międzymiastowej skróciły czas obsługi klientów o 54%, co przełożyło się również na zwiększenie – nawet o 22% – rotacji stolików. Wdrożenie Mobilnego Kelnera wykluczyło problem dużych kolejek zgromadzonych przed stanowiskiem POS i usprawniły pracę obsługi. System GoKDS wpłynął na znaczącą poprawę komunikacji kelnerów z kuchnią, a manager restauracji kierując nią z dowolnego punktu na świecie – ma łatwy wgląd do aplikacji zarządzającej restauracją, szybciej analizuje raporty oraz sprawniej kontroluje pracowników. Jak mówi Beata, manager restauracji Międzymiastowa – “Dostęp do wszystkich danych znacznie skrócił czas, jaki wcześniej potrzebowałam, by przygotować wszystkie zestawienia. Teraz, gdy oprogramowanie robi to za mnie, mogę skupić się na pozostałych czynnościach.”
Sprawdzając case study lokalu Międzymiastowa, dowiesz się więcej na temat oprogramowania GoPOS oraz jego pozytywnego wpływu na działanie restauracji. Odwiedź także stronę GoPOS, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat dostępnych rozwiązań technologicznych dla swojego lokalu.