Nowe władze w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

0
906

Zebranie Ogólne Członków Federacji Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether wybrało Zarząd i Komisję Rewizyjną na nową, dwuletnią kadencję.

Prezesem Zarządu TUgether został ponownie wybrany Łukasz Adamowicz.
W skład Zarządu TUgether weszli ponadto:
– Marcin Mączyński – Wiceprezes Federacji
– Paula Fanderowska – Wiceprezes Federacji
– Mikołaj Ziolkowski – Wiceprezes Federacji
– Pawel Orłowski – Wiceprezes Federacji
– Jawahar Jyoti Singh – Wiceprezes Federacji
– Katarzyna Gadomska – Członek Zarządu Federacji
– Marcin Bachara – Członek Zarządu Federacji
– Joanna Jędrzejewska – Członek Zarządu Federacji, Dyrektor Generalna

W skład Komisji Rewizyjnej weszły:
– Grażyna Grot – Duziak
– Anna Woda
– Dagmara Chmielewska

Minęły dwa lata od powstania Rady, co w tym czasie się wydarzyło? Jakie są plany na przyszłość?
Za nami bardzo intensywny rok nie ukrywam ciężkiej pracy Zarządu i całego TUgether nad znalezieniem efektywnego sposobu wsparcia rynku spotkań i wydarzeń. W mijającym roku współtworzyliśmy 11 wydarzeń promocyjnych MICE 
w całej Polsce, dyskusje nad przyszłością MEETINGS WEEK POLAND (MWP), wsparcie członków w zakresie rozliczenia środków z PFR. Jednogłośne udzielenie absolutorium Zarządowi pokazało, że nasze działania jako organizacji parasolowej zostały pozytywnie ocenione przez Organizacje członkowskie.

Nasze I Zgromadzenie Ogólne to jednocześnie zakończenie trudnego półtorarocznego procesu tworzenia się organizacji. W celu większej profesjonalizacji dokonaliśmy pewnych zmian w jej strukturze. Nowy zarząd otrzymał silny głos poparcia od naszych Członków. Przy okazji gratuluję Wiceprezesom i Członkom Zarządu nowej kadencji. Cieszę się, że Joanna Jędrzejewska – Debortoli zasiadła w Zarządzie oraz objęła funkcję Dyrektora Generalnego federacji.

Patrząc na skład Zarządu jestem spokojny o jego skuteczność. A przed nami wiele zadań do zrealizowania: organizacja MWP, współtworzenie Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego, dyskusja nad wydarzeniami promującymi, profesjonalizującymi, budującymi wartość i rozwijającymi przemysł spotkań w roku 2023. Będziemy monitorować kwestie kosztów mediów i związanych z nimi ryzyk, mierzyć się z problemem niedoborów kadr. Postaramy się wpłynąć na wysokości podatku VAT podczas wydarzeń o charakterze prospołecznym i prozdrowotnym, takich jak imprezy sportu masowego i kulturalne wydarzenia lokalne. Nie zapominamy o otwierającej się perspektywie unijnej i cięgle możliwym uruchomieniu środków z KPO, mówi Łukasz Adamowicz, Prezes RPSiW TUgether.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.