Tomasz Mucha został dyrektorem sprzedaży spółki Hotel Queen, która zarządza obiektami Wawel Queen Hotel****, Golden Queen Apartments i planuje kolejne inwestycje. Mucha ma doświadczenie w branży, ale jeszcze nigdy nie obejmował aż tak wysokiego stanowiska.
Tomasz Mucha kształcił się na trzech uczelniach: Krakowskiej Akademii im. Modrzewskiego, Uniwersytecie Papieskim w Krakowie i Akademii Koźmińskiego w Warszawie. Chociaż początkowo zdobywana przez niego wiedza nie miała bezpośredniego związku z hotelarstwem, to właśnie na Akademii Koźmińskiego zdecydował się na studia podyplomowe z zarządzania hotelami.
Pracę w tej branży rozpoczął w 2011 r. Obejmował wtedy stanowisko kierownika recepcji w hostelu Aston. Po trzech latach trafił do hotelu Moon, gdzie pracował do 2019 roku jako manager. Następnie przez rok był kierownikiem sprzedaży w krakowskim Hamptonie. Potem przeniósł się do DoubleeTree by Hilton, gdzie sprawował tę samą funkcję, co we wcześniejszym obiekcie. Przez ostatnie trzy lata związany był z Aparthotel w Sercu Krakowa,
Od stycznia tego roku Mucha obejmuje nowe stanowisko dyrektora sprzedaży spółki Hotel Queen, która zarządza obiektami Wawel Queen Hotel****, Golden Queen Apartments i planuje kolejne inwestycje. Jest to dla niego spore osiągnięcie i jak sam pisze – wspaniała nowina.
Wawel Queen Hotel to czterogwiazdkowy obiekt zlokalizowany w zabytkowej kamienicy przy ul. Straszewskiego w Krakowie. Hotel przywiązuje sporą uwagę do walorów historycznych. Mimo, że został urządzony w nowoczesny sposób, odnaleźć w nim można wiele historycznych detali. Wykończenie hotelu charakteryzuje się tym, że każde z jego pięter urządzone zostało w innym kolorze i zdobią je unikatowe portrety kobiet w różnych odsłonach. Wspomniane portrety oglądać można także w pokojach. Ma być to nawiązaniem do nazwy obiektu, ale także tradycji artystycznych miasta.