Na Walnym Zgromadzeniu członków SBE w dniu 18 stycznia 2023 roku wybrano nowy Zarząd na kolejną kadencję 2023 – 2026, w składzie następującym: Żaneta Berus, Dagmara Chmielewska, Katarzyna Gadomska, Alexandra Kunowska, Krzysztof Łobodziński, Grzegorz Łopata.
Każdy z członków nowego Zarządu może poszczycić się bogatym doświadczeniem w branży spotkań i wydarzeń zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym.
Poniżej krótkie opisy wszystkich członków zarządu
1. Żaneta Berus – wieloletni menedżer zajmujący się od ponad 25 lat promocją gospodarczą. Była Konsulem handlowym w USA, zarządzała obiektami wystawienniczymi: EXPO XXI i Ptak Warsaw Expo w Warszawie; od 12 lat doradza w ramach firmy konsultingowej In2Win, pomagając organizatorom targów, wydarzeń, obiektom oraz działając na rynku zagranicznym. Odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz nagrodzona wielokrotnie nagrodami branżowymi jak MP Power 12, nagroda MICE Poland Juror w konkursie MP Power oraz międzynarodowych konkursach EVENTEX oraz World Stand Awards. Wieloletni Członek Zarządu SBE, wykładowca Wydziału Zarządzania UW (studium Event Management) oraz amerykańskiego programu CEM; członek międzynarodowych stowarzyszeń IAEE oraz UFI.
2. Dagmara Chmielewska – Prezes Zarządu SBE, dyrektor programowa Studium Event Management na Wydziale Zarządzania UW, ekspert i doradca w dziedzinie eventu i PR z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii. W kwietniu 2022 roku zajęła stanowisko prezesa Fundacji Irij na rzecz Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. Członek jury międzynarodowych konkursów branżowych BEA World Festival, Baltic- Nordic Event Award, Evento Award, Eventex, Forum Branży Eventowej 2017, Eventex 2022. Członek i fundator Fundacji ds. budowy pomnika przedsiębiorców przy Biurze Rzecznika MŚP. Jest ekspertem do spraw promocji i komunikacji w Business Centre Club. Powołała „Obserwatorium MICE” przy Think Tank. W listopadzie 2022 roku została wpisana do Encyklopedii Osobowości RP wydawanej przez Britishpedia
3. Katarzyna Gadomska – Ekspertka przemysłu spotkań i profesjonalna event managerka. W latach 2006 – 2022 zarządzająca agencją Acora Events, działając w branży MICE z sukcesem kierowała firmą organizującą wydarzenia biznesowe na terenie Polski i poza jej granicami. Mocno nastawiona na rozwój przemysłu wydarzeń w Polsce, zagadnienia sustainability, w szczególności oczywiście w obszarze odpowiedzialnych „zielonych” eventów. Dba o wzrost znajomości zawodu event managera jako zarządzającego wydarzeniem będącym narzędziem do realizacji celów biznesowych wśród klientów. Od 2020 roku – członkini Zarządu
Stowarzyszenia Branży Eventowej; Członkini – założycielka oraz 2 kadencję – Wiceprzewodnicząca Rady Łódzkiej Organizacji Turystycznej; Członkini Zarządu, obecnie drugą kadencję w Radzie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej; Wykładowczyni Studium Event Management UW.
4. Alexandra Kunowska – Przedsiębiorca i wykładowca. Zarządza i posiada udziały w firmach zajmującymi się m.in. organizacją eventów, warsztatów kreatywnych, konsultingiem oraz edukacją ekologiczną. Ponadto wykłada przedmioty specjalnościowe w holdingu Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu i Bydgoszczy. Ekspert hotelowy i branży MICE. Związana z sektorem turystycznym od 20 lat. Większość czasu pracowała w hotelach sieciowych i niezależnych w Polsce i za granicą.
5. Krzysztof Łobodziński – konferansjer, aktor, prezenter radiowy i telewizyjny. Od kilkunastu lat związany z branżą eventową. Wykorzystuje aktywnie wiedzę zdobytą podczas studiowania psychologii i aktorstwa (przez jeden semestr także na reżyserii filmowej). Zawsze gruntownie przygotowany, przyzwyczajony do pracy pod presją, z dużą łatwością radzący sobie z improwizacją. Członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, wykładowca Wydziału Zarządzania UW.
6. Grzegorz Łopata – związany z branżą eventowa od przeszło 8 lat, jako dostawca w branży upominkowej, reklamowej oraz bardzo szeroko pojętej poligrafii. Współtwórca konceptu drukarni ASAP – drukarni, która specyfikację pracy dla klientów z szeroko pojętej branży Spotkań i wydarzeń rozumie bez słów. Promuje koncepcję komplementarności usług dla klienta, dzięki czemu może się on skupić na tym co dla niego jest najważniejsze – realizacji wydarzenia na najwyższym możliwym poziomie.
Zarząd SBE ma także przyjemność poinformować, iż od 1 lutego Dyrektor Zarządzającą Biura SBE została pani Żaneta Berus.