Stava rozszerza swoją ofertę poprzez integrację z Restimo – narzędziem do zarządzania zamówieniami z różnych źródeł, ale z jednego tabletu. Dzięki tej współpracy, klienci obu firm mogą przyspieszyć zarządzanie zamówieniami i dowozami, oszczędzając czas i unikając błędów.
Restauratorzy korzystający z aplikacji RestHub, dzięki automatycznej wysyłce zleceń do systemu Stava, zaoszczędzą czas i skupią się w większym stopniu na przygotowaniu pysznych dań dla swoich klientów. Integracje technologiczne są gwarantem jeszcze lepszych doświadczeń konsumentów oraz ułatwiają funkcjonowanie lokali, oszczędzając czas zespołu restauracji.
Grzegorz Aksamit, wiceprezes i CTO Stava S.A., podkreśla, że konsekwentnie realizują strategię rozwoju oferty dla restauratorów poprzez integracje z rozwiązaniami dla gastronomii. Komplementarne produkty i usługi powinny być ze sobą łączone, co stanowi ogromną wartość dla restauratorów i ważne narzędzie w budowaniu biznesu.
Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo, zwraca uwagę na wyzwania, jakie stawia obsługa wielu tabletów oraz ręczne przepisywanie danych z aplikacji jedzeniowej do Stavy, co generowało niepotrzebne błędy i wydłużało czas przygotowania zamówienia. Dzięki integracji obu systemów restauracje zredukują koszty, a klienci szybciej otrzymają swoje zamówienia.
Integracje technologiczne mają ogromne znaczenie dla profesjonalizacji dowozów i rozwoju rynku gastronomicznego w Polsce. Stava i Restimo są tego świetnym przykładem, łącząc swoje produkty i usługi, by jeszcze bardziej ułatwić codzienną pracę restauratorom oraz zapewnić najlepsze doświadczenia dla ich klientów.