Strona głównaHotelarstwoSygnalista mówi o nieprawidłowościach w PHH cz. 2

Sygnalista mówi o nieprawidłowościach w PHH cz. 2 [wideo]

Czy Polski Holding Hotelowy działał na szkodę naszej redakcji? Robert Ziółkowski, były kierownik ds. bezpieczeństwa PHH, przynosi nowe dowody na nieetyczne praktyki. Oto zapowiedź drugiego odcinka naszego wywiadu, który rzuca nowe światło na działalność PHH. Odkryjemy kulisy takich działań, które miały miejsce pomimo stanowczego zaprzeczenia ze strony dyrektora biura prawnego PHH. Czy zatem holding i jego prawnicy próbowali zatuszować prawdę?

Materiał wideo znajdziesz na końcu artykułu.

W drugim odcinku Ziółkowski zdradza więcej szczegółów na temat PHH podczas pandemii COVID-19, w szczególności roli hoteli jako tzw. „izolatoriów” dla osób przechodzących chorobę. Porusza również temat działalności fundacji „Hotele dla medyków”. Jakie są prawdziwe cele tej organizacji i jak są one realizowane?

Głównym tematem drugiego odcinka jest jednak kwestia nieetycznych i potencjalnie nielegalnych działań PHH, mających na celu zaszkodzenie naszej redakcji. Ziółkowski ujawnia, że te działania miały być zlecone przez prezesa PHH Gheorgha Mariana Cristescu trzem głównym dyrektorom holdingu. Ich metoda działania? Telefonowanie do dostawców i potencjalnych partnerów naszego wydawnictwa z ostrzeżeniem, że współpraca z nami oznacza brak możliwości współpracy z PHH.

Te tajemnicze praktyki wpłynęły również na przetargi dla dostawców. Ziółkowski podaje konkretny przykład: firma kawowa, która ujawniła nam nieetyczne praktyki w PHH, najprawdopodobniej była dyskryminowana podczas przetargu na dostawę kawy do hoteli.

Należy zaznaczyć, że o nieetycznych działaniach pracowników PHH dowiedzieliśmy się już w 2021 roku. Wtedy to kilku dostawców ujawniło nam, że byli naciskani do zaprzestania współpracy z naszą redakcją. Natychmiast skontaktowaliśmy się z PHH, domagając się wyjaśnienia tej sytuacji i ukarania osób zaangażowanych w te działania.

Odpowiedź przyszła od Piotra Jabłonki, dyrektora biura prawnego PHH. Jego stanowisko było zdecydowane: „Polski Holding Hotelowy stanowczo zaprzecza, jakoby opisywana przez Pana w korespondencji sytuacja miała miejsce. Polski Holding Hotelowy z przykrością stwierdza, że po raz kolejny stawia Pan a priori tezy i formułuje zarzuty, które nie mają oparcia w faktach.”

W obliczu tych słów, zaskoczeniem jest fakt, że PHH nie podjęło żadnych działań, aby wyjaśnić sprawę. Zamiast tego, holding w całości zaprzeczył, by takie działania miały w ogóle miejsce.

Te zarzuty jednak nie opierają się na pustych spekulacjach. Potwierdza je nie tylko Robert Ziółkowski, ale także wydawca portalu Horeca Business Club i kilku dostawców. Wszyscy oni opisują próby nacisku na zaprzestanie współpracy z naszą redakcją.

W obliczu tych dowodów, jedno jest jasne: PHH i Piotr Jabłonka nie mówili prawdy. To jednocześnie uwiarygadnia informacje przekazane w wywiadzie przez sygnalistę.

Zapraszamy do obejrzenia drugiego odcinka wywiadu, który rzuca nowe światło na działalność PHH. Poznaj pełną historię, ujawnioną przez Roberta Ziółkowskiego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.