Zbliżający się sezon wakacyjny 2023 to okres rozpoczęcia ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej zorganizowanej przez Profitroom. Kampania, nosząca nazwę #RezerwujSprytnie, ma na celu edukowanie gości hotelowych na temat korzyści wynikających z bezpośrednich rezerwacji w obiektach hotelowych.
Profitroom, znany jako dostawca technologii wspierającej sprzedaż i marketing hoteli, prowadzi tę kampanię z zamiarem zmiany nawyków zakupowych gości hotelowych. Założyciel Profitroom, Marcin Dragan, wyjaśnia, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że rezerwując bezpośrednio na stronie hotelu, mogą otrzymać korzystniejszą ofertę niż u pośredników. Dodał, Pośrednictwo wiąże się z dodatkowym kosztem, którym obciążane są hotele.
Kampania #RezerwujSprytnie ma więc na celu przekazanie tej wiedzy milionom Polaków. W dobie wysokiej inflacji i wzmożonej promocji wyjazdów zagranicznych istotne jest, żeby uwydatnić, że polscy hotelarze mają wyjątkowo atrakcyjną ofertę. Naszym celem jest dotarcie z informacją o tym jak rezerwować sprytnie do milionów Polaków. Liczymy na to, że do naszej akcji edukacyjnej przyłączy się cała branża hotelowa – mówi Marcin Dragan.
Profitroom namawia do aktywnego udziału w kampanii wszystkich przedstawicieli branży. Dla zachęty, przygotowano specjalną paczkę z materiałami graficznymi, które mogą być wykorzystane przez hotelarzy na ich kanałach komunikacji, takich jak profile w mediach społecznościowych czy mailingi. Marcin Dragan zachęca, Im więcej hotelarzy wykorzysta #RezerwujSprytnie na swoich kanałach komunikacji z gośćmi, tym większy będziemy mieć wpływ na zmianę zachowań gości. Dołączcie do akcji i wspólnie szerzmy ideę, by goście zarezerwowali bezpośrednio u Was, gospodarzy polskich hoteli.
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego objęła inicjatywę Profitroom swoim patronatem. Materiały graficzne dostępne są do pobrania [tutaj]