Bobby Burger zapowiada kolejne otwarcia. Nowe lokale do końca wakacji

0
1702
Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Obecnie w całej Polsce znajdują się 34 lokale marki i jeden punkt sezonowy, działający w oparciu o nowy koncept Bobby Burger Smart Cube. Jednak to nie koniec ekspansji na polskim rynku – w ciągu najbliższych trzech miesięcy sieć powiększy się o kolejne dwa lokale: w Zielonej Górze i Lublinie.

Początki marki Bobby Burger sięgają 2012, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Rok później pojawił się pierwszy lokal marki znajdujący się do dziś w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger otworzył swoje następne lokale w Warszawie, a także w innych dużych miastach Polski. Dziś to nie tylko pierwsza, ale i największa polska sieć burgerowni, która otworzyła właśnie swój pierwszy punkt sezonowy, działający w mobilnym kontenerze.

„W połowie czerwca otworzyliśmy nasz pierwszy punkt sezonowy, działający w nowym systemie franczyzowym Bobby Burger Smart Cube. Jest to nasza pierwsza i jak na razie jedyna burgerownia działająca w mobilnym kontenerze. Punkt działa w Kołobrzegu. Na chwilę obecną pod marką Bobby Burger funkcjonuje 25 lokali franczyzowych, co pokazuje nam, że zainteresowanie tym modelem współpracy jest bardzo duże. Bobby Burger Smart Cube powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy np. posiadają działkę i chcą rozwijać swój biznes w typowo sezonowych miejscowościach” – mówi Maciej Sobolewski, Marketing Manager Bobby Burger.

Do końca wakacji sieć planuje również otwarcie dwóch nowych lokali.

„Do końca wakacji planujemy otwarcie naszych pierwszych lokali w Zielonej Górze i Lublinie, w których poza naszymi flagowymi burgerami 100 proc. wołowina, będzie można znaleźć też kultowe lody Ben&Jerry’s czy burgery wegetariańskie. Z przeprowadzonego przez nas badania dotyczącego preferencji i zwyczajów związanych z wyborem lokali gastronomicznych wiemy, że mieszkańcy dużych miast burgerownie postrzegają w kategoriach modnych miejsc, w których chętnie i często umawiają się ze znajomymi i spędzają w nich czas. Wprowadzenie opcji wegetariańskich do naszego menu ma więc odpowiedzieć m.in. na zagospodarowanie potrzeb całej grupy, czyli nie wykluczać osób preferujących pozycje bezmięsne” – dodaje Sobolewski.

W ostatnich latach zauważalny jest intensywny rozwój rynku gastronomicznego w Polsce. Jego wartość w porównaniu do roku 2016 wzrosła o ponad 10,5 pp. i w 2017 roku wyniosła blisko 36 mld zł. Poprawia się także sytuacja finansowa Polaków, co wpływa znacząco na zmianę stylu życia. Jedzenie na mieście przestaje być czymś wyjątkowym.

„Z badania przeprowadzonego na zlecenie Bobby Burger wynika, że średnia wartość rachunku za jedną wizytę w lokalu gastronomicznym to około 43 zł. Analizując dane rynkowe widoczne jest, że Polacy coraz więcej wydają na jedzenie w lokalach gastronomicznych. W ubiegłym roku było to około 100 zł miesięcznie, czyli więcej niż kiedykolwiek wcześniej” – podsumowuje Sobolewski.

Obrót lokali pod marką Bobby Burger w 2017 roku wyniósł 30 mln zł, w tym roku szacowany to 40 mln zł. Znormalizowana EBIDTA spółki Bobby Burger – 1,3 mln zł.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.