Polski Holding Hotelowy wprowadza nową markę „Halo”

0
811
Fot.: Materiały prasowe PHH

Polski Holding Hotelowy (PHH) wprowadza na rynek hotelowy nową markę – „Halo”. Marka ta ma za zadanie zaoferować gościom zakwaterowanie w różnych atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Pierwsze obiekty, które zostaną otwarte pod szyldem „Halo”, to hotele w Szczyrku, Helu, Toruniu i Szczecinie.

Projekt tworzenia własnej marki przez PHH rozpoczął się w 2019 roku. Nazwa „Halo” została wybrana po analizie rynku, mając na uwadze łatwość jej zapamiętania.

„Halo” ma mieć okalny charakter, z naciskiem na promowanie specyfiki danego miejsca, od górskich krajobrazów w Szczyrku po nadmorskie klimaty w Helu. Wnętrza obiektów łączą nowoczesność z elementami charakterystycznymi dla danego regionu.

W hotelach marki „Halo” goście będą mieli okazję skosztować potraw przygotowywanych z lokalnych składników. Menu będzie proste, ale bazujące na tradycyjnych recepturach.

To początek drogi dla marki „Halo”. W planach PHH jest otwarcie kolejnych hoteli pod tą marką w miejscach takich jak Wisła, Międzyzdroje, Krynica, Kołobrzeg i Zakopane.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.