Sieć restauracji Popeyes, znana z serwowania kurczaków w stylu Nowego Orleanu, zapowiada otwarcie nowej placówki w Warszawie. Restauracja zostanie uruchomiona 27 listopada o godzinie 10:00 w Galerii Młociny. To druga lokalizacja Popeyes w stolicy, po otwartej wcześniej w Złotych Tarasach.
Nowa restauracja Popeyes znajdzie się na poziomie +2 w strefie Spotkania i Dania Galerii Młociny. Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes, podkreśla, że warszawscy klienci entuzjastycznie przyjęli markę, a nowa lokalizacja ma na celu dalsze zaspokajanie rosnącego zainteresowania ich ofertą.
W ofercie Popeyes znajduje się kurczak marynowany przez 12 godzin w przyprawach z Luizjany, następnie panierowany i smażony. Firma podkreśla swoje zaangażowanie w przygotowywanie dań zgodnie z zasadą “slow preparing fast serving”.
Michał Pękala, Asset Manager w EPP, współwłaścicielu i zarządcy Galerii Młociny, wyraża zadowolenie z dołączenia Popeyes do oferty gastronomicznej galerii, która już obejmuje różnorodne kuchnie świata.
Popeyes, założony w 1972 roku w Nowym Orleanie, posiada obecnie ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach. Marka znana jest z serwowania autentycznych smaków dziedzictwa Luizjany.
Nowo otwarta restauracja w Galerii Młociny stworzy dziesiątki miejsc pracy w Warszawie. Popeyes kontynuuje rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej marki.