Konkurs na najlepszego recepcjonistę roku, organizowany przez stowarzyszenie A.I.C.R Polska, po pandemii COVID-19 powrócił z nową energią, uwydatniając profesjonalizm i umiejętności interpersonalne pracowników hotelowych w Polsce. Poznajcie zwycięzców tegorocznej edycji!
W tym roku, szczególne wyróżnienie za najwyższe standardy obsługi gości otrzymali Jędrzej Król z Sofitel Grand Sopot, Anna Pankova z Sheraton Sopot Hotel oraz Yeva Zelinska z Sheraton Grand Warsaw, którzy zajęli odpowiednio pierwsze, drugie i trzecie miejsce w konkursie.
Wydarzenie to, będące polską edycją międzynarodowego konkursu, składa się z wieloetapowej rywalizacji, zakończonej finałem obejmującym część teoretyczną oraz praktyczną.
A.I.C.R Polska, pełniąc funkcję forum dla hotelarzy, przyczynia się do integracji branży, debaty nad wspólnymi wyzwaniami, wymiany doświadczeń i promocji polskiej turystyki, a także podnoszenia kwalifikacji pracowników hoteli. Organizowany konkurs „Recepcjonista Roku” ma nie tylko lokalne, ale i międzynarodowe znaczenie, otwierając laureatom drzwi do reprezentowania Polski w konkursie David Campbell Trophy.