Zmiany personalne w grupie Dobry Hotel

0
747

Grupa Dobry Hotel, operator hotelowy, ogłosiła zmiany w swoim zespole zarządzającym. Z początkiem nowego roku dołączyli do firmy nowi menadżerowie, którzy mają przyczynić się do dalszego rozwoju i usprawnienia działalności grupy.

Ewa Michalowska została mianowana dyrektor ds. zarządzania przychodami Grupy Dobry Hotel. Z ponad 20-letnim doświadczeniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, w tym pracą w sieci Domina Hotels & Resorts oraz w hotelach Hilton Resort i Ocean Key Resort, wnosi wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania hotelami i internetowymi systemami rezerwacji.

Łukasz Gendera objął stanowisko dyrektora operacyjnego w regionie północnym, obejmującym hotele w Trójmieście i Jastarni. Jego kariera hotelarska rozpoczęła się w 2000 roku w sieci Qubus Hotel. Doświadczenie zdobywał jako manager i trener wewnętrzny F&B, a także zarządzając gastronomią w hotelach, takich jak Hotel Velaves i Hotel Słoneczny Młyn. W swojej karierze odpowiadał za otwarcie i zarządzanie działem gastronomii w kilku hotelach, w tym Diune Hotel 5*, Hotel Radisson Świnoujście 5*, Hotel Hilton Świnoujście 5*, Hotel Radisson Szklarska Poręba 4*, Hotel Radisson Kołobrzeg 4*. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora Hotelu Royal Tulip Sand 5* w Kołobrzegu oraz współpracował z Hotelem Senator 4* w Dźwirzynie.

Piotr Rudziński, dotychczasowy dyrektor operacyjny w regionie północnym, awansował na stanowisko dyrektora ds. jakości w Grupie Dobry Hotel. Z branżą hotelarską związany jest od 23 lat, rozpoczynając karierę w sieci Qubus. W Grupie Dobry Hotel pełnił różne funkcje zarządcze, począwszy od zarządzania restauracją, aż po stanowiska dyrektora regionalnego i operacyjnego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.