Sieć restauracji Popeyes podsumowuje swój pierwszy rok działalności na polskim rynku i zapowiada ambitne plany na przyszłość. Po sukcesie pierwszych lokalizacji w Polsce, firma Rex Concepts CEE, zarządzająca marką w regionie, planuje otwarcie kolejnych restauracji oraz wprowadzenie nowych dań do menu.
W ubiegłym roku Popeyes otworzył 5 restauracji na terenie Polski, w tym we Wrocławiu, Szczecinie oraz Warszawie. Przygotowania do debiutu marki na polskim rynku obejmowały szereg działań, począwszy od poszukiwania lokalizacji, przez aranżację wnętrz, komponowanie menu, aż po badania konsumentów. Pierwsi managerowie i trenerzy przechodzili szkolenia w Anglii, a następnie zdobywali wiedzę już w Polsce. W całym 2023 roku przeszkolono 300 osób, które dołączyły do zespołów pięciu otwartych restauracji.
Jerzy Tymofiejew, Chief Executive Officer Rex Concepts CEE, wyraża zadowolenie z dotychczasowych osiągnięć i zapowiada dalsze działania mające na celu umocnienie pozycji Popeyes w Polsce oraz ekspansję w Czechach i Rumunii. Firma planuje otwarcie nowych lokalizacji, w tym pierwszych punktów typu drive thru, oraz poszerzenie oferty menu.
Marka Popeyes zyskała rozgłos dzięki kolejkom przed każdym nowym otwarciem oraz zainteresowaniu mediów. Wśród gości, szczególnie popularne były takie pozycje jak Chicken Sandwich, Frytki Supreme Fries oraz Coconut Premium Shake. W nadchodzącym roku klienci mogą spodziewać się nowości w menu oraz sezonowych wariantów ulubionych shake’ów.
Popeyes podkreśla również swój nacisk na szybką obsługę, średni czas oczekiwania na całe zamówienie wynosi 3 minuty i 45 sekund, nie wliczając w to przygotowania świeżego kurczaka, który jest panierowany i smażony na miejscu zgodnie z zasadą „slow preparing, fast serving”.