Bel Mare & Aqua Resort dynamicznie rozwija swoją ofertę dla klientów biznesowych, wprowadzając nowe twarze do zespołu. Do działu obsługi klientów biznesowych dołączyli Paulina Czerwińska oraz Patryk Smentek, obejmując stanowiska kierowników ds. kluczowych klientów.
Paulina Czerwińska związana jest z hotelarstwem od 13 lat. Swoją karierę rozpoczęła od praktyk w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Kolejne doświadczenia zdobywała w warszawskim Double Tree By Hilton oraz Hotelu Mercure na al. Krakowskiej w Warszawie, należącym do sieci Accor. Ostatnie lata spędziła w grupie Arche, pracując najpierw w Hotelu na Puławskiej, a następnie w centralnym dziale sprzedaży jako sales manager.
Patryk Smentek studiował Zarządzanie Managerskie oraz Zarządzanie Finansami w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Jego doświadczenie hotelarskie obejmuje pracę w Hotelu Poziom 511 Design Hotel & SPA w Ogrodzieńcu. Od 2019 roku związany był z Grupą Arche, gdzie pracował najpierw w Arche Hotel Częstochowa, a następnie w centralnym dziale sprzedaży na stanowisku sales managera.
Bel Mare & Aqua Resort, jeden z największych obiektów turystycznych w Polsce, oferuje ponad 3000 miejsc noclegowych oraz sale konferencyjno-bankietowe o powierzchni od 50 do 700 m². W 2025 roku kompleks wzbogaci się o nowoczesne centrum konferencyjne z główną salą o powierzchni 800 m² z widokiem na Woliński Park Narodowy, a także sceną na dachu i lounge bar, umożliwiające organizację eventów dla 300 osób.
Kompleks obejmuje również przestrzenie zielone, takie jak patio mogące pomieścić 500 osób oraz prywatną plażę, na której może bawić się do 400 osób. Dodatkowo, obiekt współpracuje z pobliskim stadionem miejskim, idealnym do organizacji integracji sportowych dla nawet 1000 osób.