Grupa Dobry Hotel zmienia nazwę na Destigo Hotels

0
657

Grupa Dobry Hotel, działająca na rynku hotelarskim od dwóch dekad, zmienia nazwę na Destigo Hotels. To istotny krok w ramach procesu rebrandingu, który ma na celu odzwierciedlenie nowej strategii firmy oraz wzmocnienie jej pozycji zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Decyzja o zmianie nazwy na Destigo Hotels została podjęta w celu stworzenia bardziej rozpoznawalnej marki, która spełnia międzynarodowe standardy. Grupa, dotychczas działająca pod nazwą Dobry Hotel, zarządza obecnie ponad dwudziestoma obiektami w Polsce.

Pod nową marką, wszystkie hotele grupy będą funkcjonować pod dotychczasowymi nazwami własnymi, z dodatkiem „Destigo Hotels”. Jest to część strategii mającej na celu podkreślenie atrakcyjności oferty, jakości obsługi i komfortu pobytu w zarządzanych przez firmę obiektach.

Rebranding zbiegł się w czasie z 20-leciem działalności firmy. Destigo Hotels wprowadza również nowe hasło przewodnie – „Każda podróż to opowieść”. Hasło to ma na celu odzwierciedlenie różnorodnej oferty, ciekawe lokalizacje oraz artystyczne i kulinarne walory hoteli grupy.

Zmiana nazwy i wprowadzenie nowej marki jest częścią długoterminowej strategii mającej na celu wzmocnienie pozycji grupy na rynku polskim oraz jej ekspansję na rynki zagraniczne.

Leszek Mięczkowski – prezes i właściciel Destigo Hotels:

– Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę – DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA – atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby Gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej grupy – dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels – są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej, identyfikującej nas w Polsce i za granicą, odpowiadającej międzynarodowym standardom.

Wprowadzamy markę konsumencką i nową nazwę w momencie szczególnym – 20-lecia firmy Dobry Hotel. Jestem przekonany, że to nowe otwarcie – nowa nazwa, brand, energia i zaangażowanie całego Zespołu – umocnią pozycję firmy na rynku polskim i otworzą jej miejsce na rynku zagranicznym.

Dziękuję wszystkim naszym Partnerom i Inwestorom za zaufanie, a Pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii, a jednocześnie własnego miejsca pracy – od dziś pod brandem Destigo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.