7 lipca 2024 roku sieć restauracji Popeyes obchodziła swoje pierwsze urodziny na polskim rynku. Z tej okazji przygotowano dla klientów specjalne atrakcje, nawiązujące do daty debiutu marki w Polsce.
W dniu urodzin, 7 lipca 2024, pierwszych 7 osób, które złożyło zamówienie w każdej z restauracji Popeyes, otrzymało darmową kanapkę Chicken Sandwich. Dodatkowo, klienci, którzy w numerze swojego zamówienia mieli cyfrę „7”, również otrzymali kanapkę w prezencie. Osoba, która trafiła na zamówienie z numerem 77, wygrała specjalną niespodziankę.
Popeyes zadebiutował w Polsce 7 lipca 2023 roku we Wrocławiu. Otwarcie restauracji spotkało się z dużym zainteresowaniem, zarówno wśród miłośników nowinek kulinarnych, jak i całej branży gastronomicznej. Najbardziej wytrwały fan spędził prawie dwie doby w kolejce przed otwarciem restauracji w Złotych Tarasach w Warszawie. Od tego czasu Popeyes otworzył kolejne restauracje, obecnie działające we Wrocławiu, trzech lokalizacjach w Warszawie oraz dwóch w Szczecinie. Kolejne otwarcie planowane jest na te wakacje w Poznaniu.
Popeyes regularnie organizuje różne akcje i wydarzenia, które przyciągają klientów. W ciągu ostatniego roku goście mogli uczestniczyć w takich wydarzeniach jak karnawał Mardi Gras oraz kulinarna podróż „Popeyes busem” z Gdańska do Warszawy.
Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce, podkreśliła zaangażowanie marki w budowanie społeczności wokół Popeyes: Cieszymy się, że mimo jeszcze młodego wieku udało nam się zbudować już tak zaangażowaną społeczność wokół naszej marki. Chcemy, by odwiedzający nasze restauracje byli dobrze nakarmieni i miło spędzili czas. Do tej pory udaje nam się to osiągać we wszystkich sześciu restauracjach, które mamy. Wierzymy, że tak też będzie przy kolejnych otwarciach, które planujemy jeszcze w tym roku.