Sieć pizzerii franczyzowych Da Grasso poszerza swoją ofertę o nowy produkt o nazwie „Dziabs”. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybkie, wygodne przekąski, które można zjeść w biegu, bez konieczności poświęcania czasu na większy posiłek. „Dziabs” ma być alternatywą dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań kulinarnych na co dzień.
Jak zaznacza Michał Kaźmierczak, kierownik ds. marketingu w Da Grasso, chociaż pizza pozostaje najważniejszym produktem sieci, to nowy produkt skierowany jest do indywidualnych klientów, którzy potrzebują szybkiego jedzenia „na wynos”. „Dziabs” dostępny jest w wygodnym opakowaniu, dzięki czemu łatwo zabrać go ze sobą, np. do pracy, na uczelnię, czy na spotkanie towarzyskie.
Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych:
- Hot Dziabs – z pikantnym salami pepperoni i papryczkami jalapeno,
- Vege Dziabs – z serem i mieszanką warzyw,
- Kuro Dziabs – z kurczakiem i ananasem,
- Classy Dziabs – z szynką prosciutto i mozzarellą.
Cezary Powała, Szef Kuchni ds. kreacji menu w Da Grasso, podkreśla, że wszystkie warianty „Dziabsów” przygotowywane są na bieżąco, bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Produkty bazują na świeżych składnikach i zamknięte są w cieście z dodatkiem oliwy. Da Grasso wprowadziło także specjalną ofertę lunchową, w której można zamówić „Dziabsa” z dodatkami, takimi jak frytki lub sałatka. Oferta lunchowa obowiązuje od poniedziałku do piątku do godziny 15:00.
Wprowadzenie „Dziabsów” na rynek wiąże się również z planowaną akcją promocyjną, której szczegóły mają być ogłoszone wkrótce.