Profitroom i Qualpro zawierają strategiczne partnerstwo w zakresie Revenue Management

0
493

Profitroom zacieśnia współpracę z Qualpro, firmą oferującą rozwiązania z zakresu maksymalizacji przychodów. Dzięki integracji systemu proRMS z Profitroom Suite, hotelarze zyskują możliwość automatyzacji dynamicznego zarządzania ceną i restrykcjami w różnych kanałach sprzedaży online.

Ta współpraca ma na celu ułatwienie pracy hotelarzom, którzy borykają się z coraz bardziej złożonymi wyzwaniami rynku, w tym śledzeniem cen konkurencji oraz analizą dynamicznych zmian na rynku.

Systemy Revenue Management System (RMS) od lat znajdują zastosowanie głównie w sieciach hotelowych, ale zmieniające się potrzeby rynku powodują, że coraz więcej niezależnych hoteli poszukuje narzędzi, które pomogą im w optymalizacji polityki cenowej i zarządzaniu popytem. Zespół Qualpro oferuje hotelom regularne monitorowanie rynku oraz precyzyjne reagowanie na zmiany w czasie rzeczywistym.

Dzięki połączeniu sił Profitroom i Qualpro, hotelarze mają do dyspozycji narzędzia, które wspierają ich w dynamicznym zarządzaniu cenami, analizie konkurencji oraz automatyzacji procesu zarządzania rezerwacjami. Michał Forysiak, założyciel Qualpro, podkreśla, że już teraz wiele hoteli odnosi sukcesy dzięki tej współpracy, a nowe narzędzia mogą znacznie poprawić wyniki finansowe obiektów.

– Zadbaliśmy o ścisłą współpracę z Profitroom, ponieważ jest to wiodący dostawca technologii rezerwacyjnych na polskim rynku. Już teraz mamy wiele historii sukcesu wynikających z połączenia naszych sił w obiektach, które korzystają z naszych rozwiązań. Jestem przekonany, że integracja naszych technologii to narzędzia, które tworzą nową wartość dla hotelarzy i znacznie wzmocnią ich strategię sprzedaży, a tym samym wyniki finansowe. – powiedział Michał Forysiak, założyciel Qualpro.

– Na co dzień pomagamy pozyskiwać hotelom rezerwacje bezpośrednie i dbamy o ich marketing online. Dzięki tej integracji tworzymy efekt synergii działań, które mogą znacznie zwiększyć efektywność działań na rzecz strategii direct booking w hotelach. – podsumowuje Agata Pielacha-Janiec, Profitroom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.