Oferując działania serwisowe oraz konsultacje biznesowe pamiętamy o tym, że branża gastro jest bardzo dynamiczna a niektóre sytuacje wymagają czasem nagłego reagowania. Oferta produktów i usług LSI Software jest skierowana do restauracji, pizzerii, barów i fast foodów na terenie całego kraju. Dzięki stale rozwijanej sieci partnerów zapewniają niezbędne wsparcie i pomoc. Obecnie na terenie 16 województw współpracują z 150 partnerami, którzy są w stanie możliwie najszybciej dotrzeć do klientów, aby zadbać o komfort i bezpieczeństwo pracy.
Cenne wsparcie na każdym etapie
Oferta LSI Software to kompleksowa rozwiązania obejmujące zarówno sprzęt, jak i aplikacje do obsługi Gości – wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić swojej firmie stabilną i bezpieczną pracę. Firma nieustannie rozwija produkty, aby sprostać dynamicznym wymaganiom rynku. Każde urządzenie jest starannie konfigurowane i przygotowywane przed dostawą, a jego instalacja odbywa się sprawnie dzięki szerokiej sieci zaufanych partnerów biznesowych.
Specjaliści dbają o to, by sprzęt był idealnie dopasowany do potrzeb klientów, a wsparcie nie kończy się na dostawie – spółka oferuje pełną obsługę w zakresie wdrażania oprogramowania. Są w stanie szybko reagować na potrzeby klientów, niezależnie od lokalizacji. Gwarantują sprawną pomoc w przypadku awarii, aktualizacji czy potrzeby przeprowadzenia szkoleń.
Sprzęt dla każdej gastronomii
Od trzech dekad LSI Software dostarcza sprzęt dla branży gastronomicznej. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie to sprawdzone rozwiązania, które znacznie różnią się od konsumenckich urządzeń. Zamknięte w szczelnej obudowie podzespoły są zdolne do pracy w wymagających warunkach, aby gwarantować ciągłość i stabilność pracy. Głównym obszarem są stanowiska sprzedażowe z terminalami POS i kasami fiskalnymi aż po odporne na pracę w kuchni monitory KDS.
Wykorzystywane urządzenia pozwalają klientom na bieżąco prowadzić sprzedaż, zarządzać zasobami i kontrolować realizowane procesy. Oprócz podstawowych urządzeń firma oferuje pełną gamę urządzeń peryferyjnych. Czytniki, terminale i drukarki to tylko niewielka część asortymentu. Dzięki szerokiej ofercie są w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom – automatyzować procesy i wprowadzać samoobsługę dzięki kioskom i kasom. Wszyscy partnerzy natomiast zadbają o poprawne funkcjonowanie tych narzędzi począwszy od wstępnej konfiguracji, uruchomienia, na bieżącym serwisowaniu skończywszy. Kontakty LSI Software w kwestii obsługi sprzętu pozwalają dotrzeć możliwie najszybciej do klientów i błyskawicznie reagować na ich potrzeby.
Gastro – arsenał rozwiązań
Branża HoReCa rozwija się w ostatnich latach głównie za sprawą nowych technologii, która umożliwia samodzielne składanie zamówień i obsługę dostaw. Stąd można znaleźć w portfolio spółki portal do zamówień online i na wynos, QR menu czy kioski samoobsługowe. Oferowane rozwiązania dotyczą jednak znacznie szerszego obszaru działalności. Wydawane aplikacje pozwalają zarządzać i administrować, wspierać sprzedaż i lepiej skomunikować personel. Coraz więcej lokali to obiekty, które są naszpikowane nową technologią. Pozwala to kontrolować lepiej wszystkie czynności pracowników oraz szybko reagować na bieżące wyzwania. W tym przypadku również można liczyć na wsparcie wielu partnerów firmy, którzy są stale do dyspozycji obecnych i przyszłych klientów.
Specjaliści LSI Software dbają o indywidualne dopasowanie sprzętu, jego konfigurację oraz sprawne wdrożenie, gwarantując ciągłość i stabilność pracy. Wiemy, że to nie tylko najwyższej jakości technologia, ale także szybka reakcja na potrzeby klientów i kompleksowe wsparcie – od instalacji, przez serwis, po szkolenia. To idealny partner w rozwoju nowoczesnej gastronomii.