Radisson Hotel Group poinformowała o zamknięciu roku 2024 z ponad 300 nowymi umowami oraz otwarciami obiektów, co przełożyło się na powiększenie globalnego portfolio o blisko 40 000 nowych pokoi. Grupa utrzymała dotychczasowe cele rozwoju i rozbudowała ofertę w różnych segmentach, w tym w kategorii wyższej klasy, kurortów wypoczynkowych oraz marek lifestylowych.
Marka Radisson Collection, obecna na rynku od 2018 roku, osiągnęła w 2024 r. poziom prawie 70 obiektów. W minionym roku doszło do podpisania umów na pierwsze hotele w Paryżu i Madrycie, a także trzeciego w Rijadzie. Otwarto flagowe obiekty w Rzymie (Włochy) i Srinagarze (Indie). Hotel w Paryżu mieści się w zabytkowym budynku Haussmana, a w Madrycie – w historycznym budynku Generali przy ulicy Alcala.
We współpracy z PPHE Hotel Group Grupa otworzyła obiekt art’otel London Hoxton. W 2025 r. ma nastąpić otwarcie pierwszego art’otelu we Włoszech.
Marka Radisson Blu odnotowała w 2024 r. ponad 20 nowych umów i otwarć w regionach EMEA i APAC. Wśród przykładów wymieniono hotele w Casablance (Maroko), w nowej dzielnicy finansowej miasta, a także w Konakry (Gwinea), co poszerzyło zasięg Grupy w Afryce Zachodniej.
W 2024 r. Radisson RED pojawiła się w takich lokalizacjach jak Da Nang (Wietnam), Berlin (Niemcy), Auckland (Nowa Zelandia), Wientian (Laos) czy Abudża (Nigeria). Marka zadebiutowała też w Irlandii (Galway) i w Tajlandii (Phuket). W Polsce, w kompleksie UNITY CENTRE w Krakowie otwarto Radisson RED Hotel z 229 pokojami i 46 apartamentami.
Marka Radisson Individuals, wprowadzona w 2020 r., pozyskała w 2024 r. około 15 nowych obiektów w regionie APAC, w tym w Udajpur i Saket (Indie). W Europie otwarto nowe hotele w Omanie, na Sardynii, w Turcji, Francji i Wielkiej Brytanii (Surrey, Bolton).
Pod koniec roku Grupa ogłosiła zmianę nazwy marki Prizeotel na Prize by Radisson. W związku z tym podpisano umowy na nowe obiekty w Gdańsku (Polska) i Berlinie (Niemcy). Gdański hotel z 126 pokojami będzie zlokalizowany 300 metrów od nadmorskiego bulwaru nad Motławą.
Radisson Hotel Group, posiadając obecnie ponad 150 obiektów już działających i będących w budowie w segmencie resortów, poinformowała o kolejnych inwestycjach. Rozszerzono portfolio na Mauritiusie, a w Polsce podpisano umowę na nowy kurort w Świeradowie-Zdroju (planowany na początek 2026 r.). Obiekt z 140 pokojami, w tym 89 apartamentami, będzie dziewiątym ośrodkiem Grupy w Polsce.
Grupa zamierza kontynuować ekspansję w kluczowych regionach geograficznych, dostosowując swoje marki i rozwiązania do specyfiki lokalnych rynków. Zakłada się dalsze zwiększanie obecności zarówno w segmencie wyższej klasy, jak i w obiektach lifestylowych oraz kurortach wypoczynkowych.