Stacje benzynowe nowym graczem na rynku gastronomicznym

0
1472

Coraz większa liczba stacji benzynowych postanawia rozwijać własny koncept gastronomiczno-kawiarniany i wprowadza nowe usługi dla klientów, którzy mają coraz większe wymagania. Punkty sprzedaży detalicznej paliw stają się obiektami, w których ludzie nie tylko tankują benzynę, gaz czy olej napędowy, ale też chętnie spędzają czas.

Ciągłe zmiany na rynku paliwowym powodują, że właściciele stacji muszą szukać dodatkowych źródeł przychodów. Wielu z nich decyduje się więc na wprowadzanie do oferty stref gastronomicznych. Osoby przyjeżdżają na stacje już nie tylko po to, aby zatankować auto, ale także za sprawą nowych usług.

Obecnie na stacjach benzynowych można zamówić kawę (niekiedy lepszą niż w kawiarniach), zjeść rozbudowany posiłek, skorzystać z darmowego Wi-Fi, a także zrobić małe zakupy, nie ograniczające się do chipsów i napoju. Ponadto wiele punktów ma specjalnie wydzielone kąciki multimedialne dla dzieci, a także strefy, w których można usiąść z laptopem i popracować.

Poza usługami gastronomicznymi, do dyspozycji klientów dostępne są paczkomaty, w których można odebrać przesyłki, bankomaty i wpłatomaty, a także inne usługi finansowe. Dzięki takim zmianom zyski stają się większe, a zakaz handlu w niedzielę stanowi okazję do jeszcze większego rozbudowywania ofert.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.