Nowa restauracja marki Meat & Fit we Wrocławiu znajduje się w ścisłym centrum przy ul. Ruskiej 50, natomiast lubelska zlokalizowana jest przy ul. Okopowej 14. Lokale urządzone są w nowoczesnym i charakterystycznym dla tej sieci stylu.
„Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery pod jednym dachem. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej” – powiedział Łukasz Błażejewski, Dyrektor Generalny 7 Street i Meat & Fit.
W najbliższym czasie Meat & Fit planuje otwarcia kolejnych lokali, m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni oraz drugiego punktu w Warszawie. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych Franczyzobiorców.
„Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą” – tłumaczy Błażejewski.
Meat & Fit Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe. Meat & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Meat & Fit jest także członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).
Łukasz B. Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie udziały Markowi Jutkiewiczowi, znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką „7 Street – Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz pod marką „Meat & Fit – Slow Food”.