Od 16 lipca wszyscy chętni mają możliwość bezpłatnego zgłaszania swoich kandydatur. Zainteresowani, którzy jeszcze nie zdążyli tego zrobić, mają czas do 11 września 2018. Jak co roku, firmę do konkursu może zgłosić każdy jej pracownik. Nowością w bieżącej edycji jest za to możliwość zgłoszenia jej również przez klienta.
„Zależy nam na wskazaniu najbardziej innowacyjnych firm, które wyróżniają się szczególnym potencjałem w danym sektorze oraz potrafią budować partnerskie relacje z klientem” – przekonują organizatorzy konkursu. Trudno nie przyznać im racji, wszak dalsze losy kandydatów podczas drugiego etapu PROCON Awards zależeć będą właśnie od tego, jak klienci ocenią łączącą ich dotychczas współpracę.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 22 października w Hotelu Marriott w Warszawie podczas piątej, jubileuszowej edycji Procon/Polzak 2018. To największa konferencja zakupowa w Polsce, podczas której obecne będą takie osobistości, jak Peter Kraljič (zwany w branży „Ojcem chrzestnym zakupów”) czy Shahriar Tabrizi. Tego samego dnia nastąpi również rozdanie nagród. A tych przewidziano niemało, ponieważ zwycięzca otrzyma nie tylko statuetkę i znak Dostawcy Roku, którym firma będzie mogła się dowolnie posługiwać, ale także może liczyć na opublikowanie artykułów online na łamach portali branżowych promujących wydarzenie i konkurs, zaś wypowiedź wideo z udziałem triumfatora pojawi się w materiałach podsumowujących cały event.
Zwycięzcami zeszłorocznej edycji zostały firmy Sevenet (IT), VIVE Transport Services (Logistics) oraz Mea Group Spółka z o. o. (Creative Services). Wyróżnienie otrzymało natomiast m.in. Allegro Smart Communications.
Poniżej regulamin Konkursu PROCON Awards 2018: