Głównym elementem nowego programu jest dedykowana strona internetowa, na której partnerzy oraz klienci uzyskają informacje dotyczące oferty, obsługi, rozwiązań technologicznych i strategicznej współpracy. Domena dostępna jest w językach angielskim oraz niemieckim. Pod koniec roku ma być już dostępna dla użytkowników z całego świata.
„Chcemy zapewnić naszym lokalnym agencjom turystycznym najlepsze możliwe rozwiązania. Nowy program partnerski NDC i jego strona internetowa są ważnym narzędziem. Stale rosnąca liczba partnerów już używa i czerpie korzyści z NDC Smart Offer” – powiedział Stefan Kreuzpaintner, wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA w Lufthansa Group.
Partnerzy handlowi zainteresowani darmowym interfejsem internetowym SPRK mogą już teraz zarejestrować się na stronie wypełniając formularz, a co za tym idzie, uzyskać dostęp do platformy rezerwacji i usług. Jak informują pracownicy, na razie witryna zdaje egzamin.
„Cieszymy się, że już wielu zaufanych partnerów turystycznych w Polsce podpisało umowy na dostęp do treści i mogą korzystać z naszych rozwiązań partnerskich NDC. Mamy nadzieję, że zalety w postaci cen i ofert jakie udostępniamy w programie, zachęcą ich do jeszcze częstszego korzystania z nowych rozwiązań” – dodaje Frank Wagner, General Manager Sales Poland w Lufthansa Group.