Lufthansa Group startuje z programem partnerskim w Polsce

0
1078
Lufthansa Group uruchomiła w Polsce Program Partnerski NDC. Od teraz wszystkie oferty, ekskluzywne treści, a także rozwiązania interfejsu NDC API, wsparcie i programy szkoleniowe dla partnerów handlowych będą znajdowały się na zintegrowanej platformie.

Głównym elementem nowego programu jest dedykowana strona internetowa, na której partnerzy oraz klienci uzyskają informacje dotyczące oferty, obsługi, rozwiązań technologicznych i strategicznej współpracy. Domena dostępna jest w językach angielskim oraz niemieckim. Pod koniec roku ma być już dostępna dla użytkowników z całego świata.

„Chcemy zapewnić naszym lokalnym agencjom turystycznym najlepsze możliwe rozwiązania. Nowy program partnerski NDC i jego strona internetowa są ważnym narzędziem. Stale rosnąca liczba partnerów już używa i czerpie korzyści z NDC Smart Offer” – powiedział Stefan Kreuzpaintner, wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA w Lufthansa Group.

 

Partnerzy handlowi zainteresowani darmowym interfejsem internetowym SPRK mogą już teraz zarejestrować się na stronie wypełniając formularz, a co za tym idzie, uzyskać dostęp do platformy rezerwacji i usług. Jak informują pracownicy, na razie witryna zdaje egzamin.

„Cieszymy się, że już wielu zaufanych partnerów turystycznych w Polsce podpisało umowy na dostęp do treści i mogą korzystać z naszych rozwiązań partnerskich NDC. Mamy nadzieję, że zalety w postaci cen i ofert jakie udostępniamy w programie, zachęcą ich do jeszcze częstszego korzystania z nowych rozwiązań” – dodaje Frank Wagner, General Manager Sales Poland w Lufthansa Group.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.