Polish Prestige Hotels działa na rynku od 1997 roku. W marcu minionego roku połączyła siły z Fundacją Heritage Hotels Poland. Owocem tej fuzji jest wspólna strategia marketingowa obu organizacji działających teraz pod nową nazwą.
Harmony Polish Hotels jest największym w Polsce konsorcjum marketingowym wspierającym polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku. Nowa nazwa symbolizuje zmiany, „nowe otwarcie”, a także kooperację różnorodnych hoteli oferujących wysoki poziom usług, sięgający daleko poza rynkowe standardy, oraz doświadczenie na własnej skórze prawdziwie polskiej gościnności.
„Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży” – powiedział Prezes Zarządu, Krzysztof Jędrocha.
Obrana przez włodarzy strategia ma na celu rozwój organizacji o hotele z sektora Premium. Zakłada też wsparcie marketingowe przy pozyskiwaniu gości dla Hoteli Harmony Polish Hotels poprzez swoją silną markę o wysokiej reputacji, a tym samym przy zwiększaniu zainteresowania tymi obiektami.
Fundacja Polish Prestige Hotels integruje obecnie ponad 40 niezależnych hoteli o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, zlokalizowanych na terenie całego kraju.