Nowy koncept Lufthansy skierowany jest głównie do pasażerów, którzy z powodu braku czasu pomiędzy przesiadkami nie mogą odwiedzić saloniku. Już niedługo klienci uzyskają dostęp do dedykowanej, samoobsługowej strefy usytuowanej w centrum Terminala 2, w pobliżu bramki G19.
W celu skorzystania z automatu trzeba będzie przeskanować kartę pokładową i wybrać danie dostępne w ofercie. Zostanie ono przygotowane w specjalnym to-go-box. Pasażer będzie mógł dokonać wyboru spośród z trzech kategorii: Classic (np. wrap z tuńczyka lub sałatka grecka), Balance (np. kanapka z kiełkami, gruszką i musztardą figową lub sałatka z imbirem i quinoa) oraz Local (np. sałatka z kiełbasy monachijskiej). Zestawy zostaną uzupełnione o butelkę wody, słodką lub słoną przekąskę i owoc. Oprócz posiłków, klienci będą mieć do wyboru kawę, herbatę i różne soki. Aktualizacja oferty ma następować co dwa tygodnie.
New at @MUC_Airport: "Delights to Go" – a quick alternative to visiting the lounge. #Lufthansa passengers with lounge access will receive gourmet boxes with snacks to go close to Gate G19. The new offer will be tested for six months. More info: https://t.co/4YGCXvTNLh pic.twitter.com/vUfHosAPbO
— Lufthansa News (@lufthansaNews) September 5, 2018
Lufthansa jest jednym z najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Europie. Jej obecna siedziba mieści się w Kolonii, zaś polskie centrum usług od piętnastu lat znajduje się w Krakowie. Aktualnie flota Lufthansy liczy ponad 300 samolotów.